A netkazan.hu 2016-ban az Ország boltja Minőségi Díj nyertese A netkazan.hu 2015-ben az Ország boltja Népszerűségi Díj nyertese A netkazan.hu különdíjas az Év honlapja 2014-es versenyen A netkazan.hu 2014-ben az Ország boltja Minőségi Díj nyertese

Szállítás

A termékek kiszállítását a Magyar Posta logisztikai üzletága, az MPL végzi.


Szállítási költségek, melyek az ország egész területére vonatkoznak

50.000 Ft felett ingyenes a kiszállítás

Amennyiben rendelésének az összértéke nem éri el az 50000 Ft-ot, de nagyobb 15000 Ft-nál, bruttó 2200 Ft házhozszállítási díjat számítunk fel.

15000 Ft alatti rendelésekre bruttó 1300 Ft házhozszállítási díjat számítunk fel.

A feltüntetett díjak nem egyeznek meg az MPL szállítási díjaival.


A Posta a postacsomagok kézbesítését munkanapokon 08.00 és 17.00 óra között kétszer kísérli meg. A kiszállítás és a kézbesítés kaputól-kapuig szolgáltatást jelent.


Az MPL futár a Magyar Posta ÁSZF-je és a megkötött közös szerződés szerint nem köteles a kiszállított küldeményt kapun/épületen belül kikézbesíteni vagy mozgatni.



A Magyar Posta MPL üzletága a webáruházunkban rendelt termékeket az alábbi módon szállítja ki Megrendelő/Címzett részre:


40 kg alatti küldeményeket a Magyar Posta MPL futárszolgálata (kis zöld autó) egy szállító futárral kézi erővel mozgatva kézbesíti.

40 kg feletti küldeményeket a Magyar Posta MPL emelő hátfalas autóval szállítja, a küldeményt pedig kézi emelő segítségével mozgatja a sofőr futár a Megrendelő/Címzett kapujáig.


Mindkét esetben az MPL futár nem hagyhatja el a gépjárművét, tehát emeletre, kapun belüli egyéb helyre nem tud kézbesíteni!


Kézbesítés menete:


Az első kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén, a címiraton feltüntetett címzetti magyarországi telefonszámon a Posta – az értesítő hátrahagyását megelőzően –megkísérli egyeztetni a másodszori kézbesítés időpontját.


A telefonszám hiánya, illetve az egyeztetési kísérlet sikertelensége esetén a Posta a csomag küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra, melyen feljegyzi a kézbesítési kísérlet dátumát (hónap, nap, időpont) és azt a telefonszámot, amelyen a másodszori kézbesítés időpontját a címzett egyeztetheti. A címzett által (az értesítő alapján) kezdeményezett egyeztetés elmaradása esetén a csomag küldemény kézbesítésének másodszori kísérletére a következő munkanapon kerül sor. 


A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a Posta a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a kézbesítési pontot,illetve rendelkezésre tartási (őrzési) időt, ahol és ameddig a postacsomag küldeményt a jogosult átveheti.


A postacsomag küldemények a kézbesítési ponton a két kézbesítési kísérlet között nem vehetők át, a címzett vagy egyéb jogosult átvevő a postacsomag küldeményt csak a második kézbesítési kísérletet

követően veheti át.




Délutáni kézbesítés lehetőség


Mivel nem minden településen van lehetőség délutáni kiszállításra, így ezen szolgáltatás igénylése előtt mindenféleképpen egyeztetés szükséges (telefonon vagy e-mailben) ügyfélszolgálatunkkal.


Délutáni kézbesítés esetén a Magyar Posta postacsomag kézbesítését 17.00-20.00 óra között is megkísérli. 


Ez nem zárja ki azt, hogy a Posta a postacsomag küldemény kézbesítését általános (08.00-17.00 óra között) időpontban is megkísérelje. 

Ha a vállalt időpont előtt történő kézbesítési kísérlet sikertelen, akkor a vállalt időben történő kézbesítés számít első kézbesítési kísérletnek. 



A postai kiszállítás sikertelensége, és ezáltal a megrendelés nem teljesítése nem róható fel a feladó részére abban az esetben, ha


- a megrendelő által megadott szállítási cím nem megközelíthető a posta által használt gépjárművek bármelyikével,


- a megrendelő rossz szállítási címet, telefonos elérhetőséget adott meg feladó részre,


- a megrendelő egyéb saját hibája, problémája okán nem veszi át a küldeményt.



A Magyar Posta szállításával kapcsolatos további részleteket,információkat a Magyar Posta honlapján található Általános Szerződési Feltételeiben (ÁSZF) olvashat.