Megjelentünk a „Legsikeresebb magyar vállalkozások” című könyvben!
Az év idei egyik legnagyobb mérföldköve számunkra, hogy megjelentünk a K&K Magazin
a Legsikeresebb magyar vállalkozások könyvében. Az, hogy szerepelünk ebben a kiadványban,
számunkra nemcsak szakmai elismerést jelent, hanem a családunk és a munkatársaink kitartó
munkájának a gyümölcse is.
A könyvben egy külön cikk szól rólunk, mint egy olyan webáruházról, amely kiemelkedő árbevétellel,
pozitív közösségi értékelésekkel és sokak életét érintő szolgáltatással rendelkezik. (Persze mindenre
nem volt lehetőség, a gyártói garanciával értékesített házhoz szállítás, az olvasott blogunk,
szakszótárunk mind-mind segítik vásárlóink eligazodását, így biztosítva, hogy az online fűtéstechnikai
piac egyik vezető szereplőjévé váljunk.)
Ismerd meg a történetünket!
„Ne a cégedben dolgozz, hanem a cégeden”
Ez a mottónk, ezzel a címmel jelentünk meg a könyvben és a jövőre is ezt üzenjük magunknak. „Ne a
cégedben dolgozz, hanem a cégeden”
A Netkazán története 1992-ben kezdődött. A cég alapítója, Kravecz Károly, testnevelő tanárként
döntött úgy, hogy új irányba lép, és megalapította a szerelvényüzletét egy 20 négyzetméteres
garázsban Nyíregyházán. Az üzlet célja az volt, hogy a család számára biztosítsa a jövőt, és ezzel
egy új életutat indítson el. A felesége, és később három gyermekük is aktívan részt vettek az üzlet
növekedésében. Az üzlet folyamatosan bővült, és 2003-ban egy nagyobb telephelyet vásároltak
Nyíregyházán, amely már lehetővé tette a cég további fejlődését és a megnövekedett raktározási
igények kielégítését.
A Netkazán elindítása: Hello online világ!
A valódi áttörést 2007-ben érte el a cég, amikor Kravecz Károly fia, Richárd felismerte az online
kereskedelem lehetőségeit, és megalapította a netkazan.hu-t. Ez az online fűtéstechnikai áruház új
lendületet adott a családi vállalkozásnak, hiszen az online tér sokkal nagyobb lehetőséget biztosított a szélesebb közönség elérésére. A weboldal és webáruház lehetővé tette a cég számára, hogy gyorsan reagáljon a piaci igényekre, miközben a hagyományos offline üzletág is biztosította a stabil alapokat.
Hello válság!
A 2008-as gazdasági válság számos nehézséget hozott, hiszen az építőipari beruházások
visszaesése és a fizetési problémák rengeteg vállalkozást megrendítettek, eltűntettek. A Netkazán
azonban ekkor már stabil alapokon állt, és az online webáruház forgalma jelentős segítséget nyújtott a
válság kezelésében. A cég sikeresen alkalmazkodott a piaci változásokhoz, és az online platform
folyamatos fejlődésével biztosította a család számára a vállalkozás fennmaradását.
Hello Budapest!
Miután vidéken már sikeresen működtünk, 2018-ban a Netkazán a fővárosba is megérkezett. A 17.
kerületi Home Centerben megnyílt első budapesti üzletünk, amely gyorsan népszerűvé vált. Ez a
lépés lehetőséget biztosított arra, hogy tovább szélesítsük termékkínálatunkat és szolgáltatásainkat.
Két évvel később, 2020-ban új irodát és boltot nyitottunk Budapest 4. kerületében, amely nagyobb
raktározási kapacitást és kényelmesebb ügyfélszolgálatot kínál vásárlóink számára.
Hello jövő!
A jövőben is a hazai piacon maradunk, hogy ügyfeleink számára a legjobb minőségű fűtéstechnikai
megoldásokat kínálhassuk. Célunk, hogy továbbra is megőrizzük vezető pozíciónkat, miközben
folyamatosan fejlesztjük termékkínálatunkat és szolgáltatásainkat. Emellett nagy figyelmet fordítunk az
ügyfélszolgálatra is, hogy minden vásárlónk maximálisan elégedett legyen.
A családi értékekre és a piac igényeire építve haladunk előre, és büszkén tekintünk vissza az elmúlt
évtizedek eredményeire. Az online kereskedelem mellett, az offline üzleteink és a folyamatos
innovációval a Netkazán a jövőben is meghatározó szereplő marad a fűtéstechnikai piacon.
Szavazz ránk az Ország Boltja versenyen!:
https://www.orszagboltja.hu/szavazas/26895