SZÁLLÍTÁS
SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK
2021.06.29-től az alábbi árakon szállítunk házhoz:
A webáruházba leadott, vagy a webáruház email címére megküldött rendelések bruttó összértékére az alábbi bruttó szállítási költségek* vonatkoznak:
MEGRENDELÉS ÖSSZÉRTÉKE |
SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG |
||
GLS Automata |
GLS Futár |
MPL,
|
|
15.000 Ft alatt |
1 790 Ft |
2 890 Ft |
1 400 Ft |
15.000 - 50.000 Ft között |
2 400 Ft |
4 690 Ft |
2 400 Ft |
50.000 - 100.000 Ft között |
2 600 Ft |
5 790 Ft |
2 600 Ft |
100.000 Ft felett |
Ingyenes |
6 990 Ft |
Ingyenes |
GLS XXL (Megrendelés Összértékétől Függetlenül) |
0-30 kg |
8 990 Ft |
|
30-60 kg |
9 990 Ft |
||
60-80 kg |
11 990 Ft |
* Kivéve: GLS XXL Fuvarozási szolgáltatás
A termék(ek) kiszállítását a Magyar Posta logisztikai üzletága, az MPL, a Sprinter, a GLS és GLS XXL, a TLS Express futárszolgálat és a FOXPOST Zrt. végzi Magyarország egész területén.
Megrendelőinket a megrendelés feladását visszaigazoló E-mailben tájékoztatjuk, hogy a küldeménye(i) – annak jellegéből adódóan -, vagy a választott szállítási módnak megfelelően, melyik szállítmányozó céggel kerül(nek) feladásra.
A feltüntetett szállítási díjak nem egyeznek meg a fent megnevezett szállítmányozók szállítási díjaival.
MAGYAR POSTA MPL SZÁLLÍTÁS
A Posta a postacsomagok kézbesítését munkanapokon 08.00 és 17.00 óra között kétszer kísérli meg. A kiszállítás és a kézbesítés a címhelyen lévő első zárható kapuig, ajtóig történik.
Az MPL futár a Magyar Posta ÁSZF-je és a megkötött közös szerződés szerint nem köteles a kiszállított küldeményt kapun/épületen belül kikézbesíteni vagy mozgatni.
A Magyar Posta MPL üzletága a webáruházunkban rendelt termékeket az alábbi módon szállítja ki Megrendelő/Címzett részre:
40 kg alatti küldeményeket a Magyar Posta MPL futárszolgálata egy kis szállító autóval (kis zöld autó) és egy futárral/sofőrrel, kézi erővel mozgatva kézbesíti.
40 kg feletti küldeményeket a Magyar Posta MPL emelő hátfalas autóval szállítja ki egy sofőrrel, a küldeményt pedig kézi emelő segítségével mozgatja a sofőr futár a Megrendelő/Címzett kapujáig.
FONTOS! Mindkét esetben az MPL futár nem hagyhatja el a gépjárművét, tehát emeletre, kapun belüli egyéb helyre nem tud kézbesíteni!
Lehetőség van Posta csomagautomatába vagy Posta pontra kérni a szállítást, amennyiben a megrendelni kívánt termék, vagy termékek súlya és terjedelme ezt lehetővé teszi.
Az átvétellel kapcsolatban itt tájékozódhat: https://www.posta.hu/csomagautomata#csomagatvetel és https://www.posta.hu/postapont.
KISZÁLLÍTÁS MENETE MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL
A küldemények kiszállítását az MPL futár (egymást követő munkanapokon) kétszer kísérli meg.
A személyes kézbesítés érdekében a címzett köteles biztosítani a címhely egyszerű beazonosíthatóságát valamint könnyű és biztonságos megközelítését (pl.: lépcsőházi kulcs, kapukód rendelkezésre bocsátása, az állattartás szabályainak betartása).
A címzetten kívüli egyéb jogosult átvevő a polgári jog általános szabályai szerint felel a postai küldemény címzett részére történő átadásáért.
Az első kézbesítés során az MPL futár a címzett vagy annak meghatalmazottjának beazonosítását követően először az utánvét összeg beszedését végzi el, amennyiben a küldemény postai utánvéttel került feladásra. Majd átadja a küldeményt címzett vagy annak meghatalmazottja részére.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen, akkor a címiraton feltüntetett címzetti magyarországi telefonszámon a Posta – az értesítő hátrahagyását megelőzően –megkísérli egyeztetni a másodszori kézbesítés időpontját.
A telefonszám hiánya, illetve az egyeztetési kísérlet sikertelensége esetén a Posta a csomag küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra, melyen feljegyzi a kézbesítési kísérlet dátumát (hónap, nap, időpont) és azt a telefonszámot, amelyen a másodszori kézbesítés időpontját a címzett egyeztetheti. A címzett által (az értesítő alapján) kezdeményezett egyeztetés elmaradása esetén a csomag küldemény kézbesítésének másodszori kísérletére a következő munkanapon kerül sor.
A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a Posta a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a kézbesítési pontot,illetve rendelkezésre tartási (őrzési) időt, ahol és ameddig a postacsomag küldeményt a jogosult átveheti.
A postacsomag küldemények a kézbesítési ponton a két kézbesítési kísérlet között nem vehetők át, a címzett vagy egyéb jogosult átvevő a postacsomag küldeményt csak a második kézbesítési kísérletet követően veheti át.
INFORMÁCIÓ AZ MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL FELADOTT KÜLDEMÉNYEKRŐL
Az MPL futárszolgálattal feladott küldeményekről az alábbi módon tud tájékozódni:
A küldemény feladását követően a Magyar Posta MPL-től kapott E-mailben, melyben megtalálja küldemény feladásának a dátumát, a feladott küldemény(ek) azonosítóját, postai utánvét esetén az utánvét összeget, valamint a postai MPL ügyfélszolgálat telefonos és email-es elérhetőségeit.
A küldemény(ek) nyomon követése az MPL által megküldött e-mailben lévő küldemény azonosítóra klikkelve érhető el.
Az MPL futárszolgálat szállítási feltételeiről további részleteket a Magyar Posta hivatalos weboldalán található Postai Szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei oldalon „Általános Szerződési Feltételek”-ben, illetve az MPL Üzleti Csomag Fuvarozási Szolgáltatás oldalon található „MPL Üzleti csomag fuvarozási szolgáltatás Általános Szerződési Feltételei” –ben tájékozódhat:
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf/postai_aszf
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf/egyeb_aszf_1
SPRINTER SZÁLLÍTÁS
A Sprinter futárszolgálat a csomagküldemények kézbesítését a felvételt követő munkanapon 9-18 óra között végzi, Magyarország területén, háztól házig szállítással.
KÜLDEMÉNY KISZÁLLÍTÁSA
A csomag feladásakor a Sprinter futárszolgálat a címzettet az általa megrendelésben megadott email címen értesíti, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét.
A kiszállítás napjának reggelén ismét értesítést kap a címzett e-mailben, mely az alábbiakat tartalmazza:
- a kézbesítés napja
- fuvarlevélszám/csomagszám
- utánvét összeg értéke
- Sprinter elérhetőségei
- 3 órás időkapu a csomag várható érkezéséről
A csomagküldemények kiszállítását a Sprinter futárszolgálat kétszer kísérli meg. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet sikertelen, a futár értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a Sprinter futárszolgálat az új egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a második kiszállítást. A címzett a személyes kézbesítés érdekében köteles biztosítani a címhely könnyű és biztonságos megközelítését. A gépkocsivezető a kézbesítéskor nem várakoztatható, várakoztatás esetén a kézbesítés megszakítható.
INFORMÁCIÓ A FELADOTT CSOMAGOKRÓL
Megrendelőink a Sprinter futárszolgálattal feladott küldemények szállítási állapotáról az alábbi módokon tájékozódhat:
A küldemény feladásakor a Sprinter futárszolgálat által küldött e-mailben lévő küldeményazonosítóra hivatkozva a megadott weboldalon.
http://www.sprinter.hu/csomagkereso
Kérdés esetén kérjük keresse ügyfélszolgálatukat a https://www.sprinter.hu/ugyfelszolgalat/ oldalon.
Telefonos elérhetőség: 06 1 881 2615
Email: info@sprinter.hu
KÜLDEMÉNY ÁTVÉTELE
Abban az esetben, ha a címzett külsérelmi nyomot lát a csomagon vagy hiányosnak találja a küldeményt, akkor kérnie kell kárjegyzőkönyv felvételét, és utasítsa el a küldemény átvételét. A káreseményt pedig jelezze felénk a 06-30-6167405 ügyfélszolgálati telefonszámunkon. Ha címzett a küldeményt látható külsérelmi nyom ellenére átveszi, akkor a címzett nem élhet utólagos kártérítéssel, panasszal sem a feladó, sem a futárszolgálat felé, ebben az esetben a kárfelelősség a címzett átvevőé. Amennyiben külsérelmi nyom nincsen és kibontás után láthatóan sérült a termék vagy a küldemény hiányos, akkor feladó részére kell a címzettnek jelezni az esetet, az átvételt követő 3 munkanapon belül. Ennek a határidőnek az elmulasztása jogvesztő.
A Sprinter futárszolgálat általános szállítási feltételeiről további részleteket a https://www.sprinter.hu weboldalon találhat, illetve tájékozódhat.
FOXPOST SZÁLLÍTÁS
A Foxpost csomagautomatába kért rendeléseket, a szállítást visszaigazoló emailünkben megadott napon adjuk át szállításra a futárcégnek.
Miután a futár átvette a csomagot, a címzett akár 1 munkanapon belül már át is veheti azt a választott célautomatából. A kiszállítási időt elsősorban az automata telítettsége befolyásolja. Az automaták ürítési idejét ITT találja. Ha a csomag megérkezett az átvételi csomagautomatába, Viber üzenetben vagy SMS-ben és e-mailben értesítést kap a címzett. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert nyitókóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját. A Viber üzenet/SMS tartalmazza a pontos átvételi határidőt (nap, óra, perc), ameddig a csomag átvehető az automatából.
Az utánvét összegét automatáknál bankkártyával, házhoz szállítás esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával tudja fizetni a címzett.
Amenniyben az átvett csomaggal kapcsolatban bámilyen észrevétele van, kérjük jelezze azt nekünk az +36306167405 telefonszámon vagy írásban info@netkazan.hu email címen.
További részletekről itt tájékozódhat: https://foxpost.hu/csomagatvetel
EGYEDI KÜLDEMÉNY SZÁLLÍTÁS
Egyedi küldeménynek számítanak azok a termékek, amelyek terjedelmének és magasságának függvényében egyedi szállítást igényelnek. (jellemzően a 180 cm-t meghaladó magasságú/szélességű termékek)
Az egyedi küldemények szállíttatását webáruházunk aTLS Express Kft. (Palletways hálózat) szállítmányozóval végezteti, melyről a feladást visszaigazoló email tájékoztató levelünkben tájékoztatjuk megrendelőinket.
GLS XXL SZÁLLÍTÁS
A GLS XXL szállítási szolgáltatás
A Küldemény címe az a cím, amelyet a Feladó megfelelően pontosan és minden adatra kiterjedően feltüntetett a Küldeményen, annak csomagolásán vagy ahhoz tartozó csomagcímkén. Amennyiben a Feladó a címet nem pontosan adja meg (pl. emelet, ajtó hiányzik), úgy felel minden ebből eredő kárért, valamint azért, ha a Szolgáltató a Küldeményt ezen okból kifolyólag kézbesíteni nem tudja.
Ezért kérjük megrendelőinket a GLS XXL szolgáltatás megrendelése esetén a szállítási címet a lehető legpontosabban adják meg megrendelésükben.
A Címzett felelős a címhely biztonságos megközelíthetőségéért, ideértve a címhelyen belül található rendeltetési helyet is, továbbá azért, hogy a Küldemények átvételét a címen a kézbesítés időpontjában biztosítsa. Szolgáltató a Küldemények kézbesítését (ideértve a sikertelen első kézbesítést követő második kézbesítési kísérletet is) munkanapokon 8-17 óra között kísérli meg. Ezen időponttól kizárólag a Szolgáltató kifejezett hozzájárulása esetében lehet eltérni.
A címhely illetve a rendeltetési hely abban az esetben közelíthető meg biztonságosan, ha
• a címhely közúton tehergépjárművel megközelíthető;
• a tehergépjármű parkolása a címhelytől számított maximum 50 méteren belül a Küldemény ki- és felpakolásáig tartó időtartamban folyamatosan biztosított;
• a Küldemények mozgatása két ember által biztonságosan kivitelezhető a helyszínen (ideértve a rendeltetési helyet is);
• a futárok élete, testi épsége, egészsége nem veszélyeztetett.
Amennyiben a Címzett a fenti kötelezettségének nem tesz eleget, továbbá amennyiben a személyes kézbesítés veszélyeztetné a kézbesítést végző testi épségét, valamint a vagyonbiztonságot, úgy a Szolgáltató a Küldeményt a címhely előtt vagy amennyiben a rendeltetési hely nem felel meg a fenti kritériumoknak, úgy a címhelyen bárhol elhelyezheti a Címzett jelenlétében vagy visszaszállítja a Depóba, ez utóbbiról a Címzettet tájékoztatja. A gépkocsivezető a kézbesítéskor 10 perc időtartamot meghaladóan nem várakoztatható, várakoztatás esetén a kézbesítés megszakítható.
A kézbesítés menete
A Küldemények kézbesítésének napján a futár megkísérli a Címzett felhívását (telefonos előértesítés), és egyezteti a Küldemény aznapi kiszállítását. Amennyiben a Címzett számára az adott napon történő kiszállítás nem felel meg, úgy a futár aznap a Küldeményt nem szállítja ki a Címzett részére. Amennyiben a futár a Címzettet nem tudja elérni, úgy a Szolgáltató a Küldeményt aznap megkísérli kiszállítani.
A Küldeményeket a Szolgáltató a Címzett által a címen megjelölt rendeltetési helyig (azaz nemcsak az ajtóig) szállítja.
Szolgáltató jogosult megtagadni a Küldemény rendeltetési helyre történő szállítását, amennyiben a címen a Küldemény biztonságosan nem szállítható (pl. mert méretei miatt nem fér el), továbbá amennyiben a rendeltetési hely nem felel meg a címhelyre vonatkozó fenti követelményeknek.
Az átvételkor a Címzettnek joga van a Küldeményt felbontani és a sérülésmentességet ellenőrizni. Az esetleges sérülésről a Felek jegyzőkönyvet vesznek fel, illetve szükség esetében a futár a sérülésről fényképeket készít.
Amennyiben a Küldeményen nincs sérülés, úgy a Címzett azt átveszi, oly módon, hogy a szkennerben a kézbesítési igazolást aláírásával látja el. Az aláírást rögzítő technikai eszközzel felvett aláírás képét is tartalmazó elektronikus dokumentum (POD) az ellenkező bizonyításáig teljes bizonyítékul szolgál arra, hogy a Küldeményt a jogosult átvevő sérülésmentesen átvette.
Amennyiben a Címzett a Küldeményt sérülésmentesen az előbb írtak szerint átvette, úgy utóbb nem hivatkozhat arra, hogy a Küldemény sérült volt. Mindemellett arra tekintettel, hogy a Szolgáltató lehetőséget biztosít arra, hogy a Küldemény tartalmát, így az Áru átvételét/sérülésmentességét ellenőrizze, így a Címzett terhére esik annak ténye, hogy ezt az átvételkor nem ellenőrizte, így a Küldemény/Áru károsodása, sérülése, elvesztése csak az átvételt követően vált számára ismertté.
Az írni nem tudó, vagy az írásban akadályozott személy részére Szolgáltató nagykorú tanú jelenlétében kézbesít. A tanú a kézbesítési okiraton saját nevét írja alá.
Küldemény kézbesíthetetlensége esetében irányadó eljárás
Szolgáltatón kívül álló okból kézbesíthetetlen a Küldemény a Címzett részére, ha
a) a Küldemény címzése vagy címe nem megfelelő, vagy a cím nem létező, továbbá, ha a címhely azonosításra nem alkalmas, vagy az nem egyértelmű,
b) a Címzett a címen nem ismert
c) a Címzett vagy egyéb jogosult átvevő nem tartózkodott a címen a kézbesítés napján,
d) a Címzett az átvételt megtagadta,
e) a Címzett a címről elköltözött,
f) természetes személy Címzett elhunyt vagy szervezet esetében megszűnt.
Amennyiben a Szolgáltató a Küldeményt azért nem tudta kézbesíteni, mert a Címzett vagy az egyéb jogosult átvevő nem tartózkodott a kézbesítés napján a címen, úgy külön díj felszámítása nélkül még egy alkalommal Szolgáltató megkísérli a Küldemény kiszállítását. A kiszállítás új időpontját a Szolgáltató a Címzettel – ennek hiányában -a Feladóval egyezteti.
Amennyiben a fenti intézkedések ellenére a Küldeményt a Szolgáltató rajtakívülálló okból nem tudta kézbesíteni, vagy amennyiben a Címzett az átvételt megtagadta, úgy a Szolgáltató a Küldeményt a Depóba vagy a GLS XXL HUB-ba szállítja, és a Feladót ennek tényéről értesíti. A Küldemény elszállításáról a Feladó köteles gondoskodni. A Feladó viseli a sikertelen kézbesítés miatt a Küldemény visszaszállításával illetve tárolásával kapcsolatos költségeket, melynek összege a Felek eltérő megállapodásának hiányában a GLS XXL Service díjával egyezik meg, melyet a Szolgáltató jogosult a Feladóval szemben érvényesíteni.
Átvételre jogosult személyek
A Küldeményt a Címzett vagy amennyiben azt az adott többletszolgáltatás vagy a Megbízó (Feladó) és a Szolgáltató közötti szerződés nem zárja ki, úgy a Címzett helyett és nevében az egyéb jogosult átvevő részére kell kézbesíteni. Az egyéb jogosult átvevő által tett jognyilatkozatok (ideértve különösen a POD aláírását) joghatása megegyezik a Címzett által tett jognyilatkozattal.
Egyéb jogosult átvevőnek minősülnek az alábbi személyek:
• az alkalmi átvevő, valamint
• a meghatalmazott.
Alkalmi átvevő
Alkalmi átvevőnek minősül a Küldemény címzésében szereplő címen tartózkodó 14. életévet betöltött személy, akiről a körülmények szerint feltételezhető, hogy jogosult a Küldemény átvételére.
Amenniyben az átvett csomaggal kapcsolatban bámilyen észrevétele van, kérjük jelezze azt nekünk az +36306167405 mobilszámon vagy a +3642596240 központi telefonszámunkon, illetve írásban info@netkazan.hu email címen.
A GLS XXL futárszolgálat szállítási feltételeiről további részleteket a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. weboldalán található „Általános Szerződési Feltételek”-ben tájékozódhat: https://gls-group.com/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek
GLS SZÁLLÍTÁS
A csomagküldemények kiszállítását a GLS futárszolgálat háromszor kísérli meg.
A csomag feladásakor a GLS futárszolgálat a címzettet az általa megrendelésben megadott email címen értesíti, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét.
A kiszállítás napjának reggelén ismét értesítést kap a címzett e-mailben és SMS-ben, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.
Az első sikertelen kézbesítési kísérletet követően a címzett az általa megadott e-mail címre értesítést kap a GLS futárszolgálattól, melyben címzett a tárolási határidők figyelembe vételével, rendelkezhet egy új időpontban történő kiszállításról, egy általa megadott új címen történő kézbesítésről, a csomag egy választott CsomagPontba történő kiszállításáról, illetve megtagadhatja a csomag átvételét.
Rendelkezés hiányában a csomag a feladást követő első, negyedik és hatodik munkanapon kerül automatikusan kiszállításra.
A címzett a személyes kézbesítés érdekében köteles biztosítani a címhely könnyű és biztonságos megközelítését. A gépkocsivezető a kézbesítéskor nem várakoztatható, várakoztatás esetén a kézbesítés megszakítható.
INFORMÁCIÓ A FELADOTT CSOMAGOKRÓL
Megrendelőink a GLS futárszolgálattal feladott küldemények szállítási állapotáról az alábbi módokon tájékozódhat:
- A küldemény feladásakor a GLS futárszolgálat által küldött e-mailben lévő küldeményazonosítóra hivatkozva a megadott weboldalon változtathat a csomag kiszállítási helyén, vagy időpontján.
- Küldemény nyomkövetés: az e-mailben megküldött küldeményazonosítóra hivatkozva a https://gls-group.eu/HU/hu/home weboldalon található Track&Trace információs ablakban.
- Gyorsan és egyszerűen kérhet telefonon információt a címzettek részére fenntartott vevőszolgálat elérhetőségén: (+36 29) 88 67 00 Mobil: +36 20 890-0660
FONTOS! KÉRJÜK FIGYELMESEN OLVASSA ÉS EZEK SZERINT VEGYE ÁT A KÜLDEMÉNYT!
KÜLDEMÉNY ÁTVÉTELE
A kézbesítés csak az utánvét kifizetése (ha van), és az átvételi igazolás (kézi vonakód-leolvasóban elektronikus úton is) aláírása után történik meg, a címzett azt megelőzően nem ellenőrizheti a csomag tartalmát. Címzett megrendelőnek lehetősége van a küldemény átvételkor bankkártyás fizetésre is.
A kézbesítést a címzett aláírásával elektronikus úton hitelesíti, vagy annak hiányában a GLS Hungary és partnerei által kiállított nyomtatványon kerül sor a kézbesítés igazoltatására. A gépkocsivezető az aláírás mellett kéri az átvevő nevének megadását, amit a kézi szkennerben tárolt adatok mellé berögzíti, így az átvevő neve a telefonos vagy elektronikus csomaginformációról előkereshető.
Abban az esetben,ha a címzett külsérelmi nyomot lát a csomagon vagy hiányosnak találja a küldeményt, akkor kérnie kell kárjegyzőkönyv felvételét, és utasítsa el a küldemény átvételét. A káreseményt pedig jelezze felénk a 06-30-6167405 ügyfélszolgálati telefonszámunkon.
Ha címzett a küldeményt látható külsérelmi nyom ellenére átveszi, akkor a címzett nem élhet utólagos kártérítéssel, panasszal sem a feladó, sem a futárszolgálat felé, ebben az esetben a kárfelelősség a címzett átvevőé.
Amennyiben külsérelmi nyom nincsen és kibontás után láthatóan sérült a termék vagy a küldemény hiányos, akkor feladó részére kell a címzettnek jelezni az esetet átvételt követő 3 munkanapon belül. Ennek a határidőnek az elmulasztása jogvesztő.
Amennyiben a 3. kiszállítás is sikertelen – a Vevőnek felróható okból – és a küldemény visszakerül az eladó raktárában, akkor az Eladó törli a megrendelését.
Amennyiben a későbbiekben mégis szeretné a törölt rendelésben foglaltak kiszállítását, akkor azokat újra meg kell rendelnie a Webáruházban, ebben az esetben a kifizetett vételárat az Eladó az új megrendelésbe beszámítja, a szállítás díját azonban ismét felszámítja. Amennyiben panaszával kapcsolatban problémája merül fel, panaszával közvetlenül az GLS-hez fordulhat.
A GLS futárszolgálat szállítási feltételeiről további részleteket a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. weboldalán található „Általános Szerződési Feltételek”-ben tájékozódhat: https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek
TLS Express Kft. SZÁLLÍTÁS
A TLS Express Kft. a küldemény kiszállítását normál munkaidőben 7:00-17:00 óra között végzi. Ezen időintervallumon belül a kiszállítós jármű bármikor megérkezhet a címre és leteheti az árut.
A kiszállítás napján, legkésőbb a kiszállítás várható időpontjától számított 1 órával előbb, a kiszállítást végző futár felveszi a kapcsolatot a címzettel, a megrendeléskor leadott telefonszámon.
A küldeményt a TLS Express Kft. szállítmányozó cég jellemzően egy 12 tonnás emelő hátfalas autóval szállítja ki a fent megadott időszakban kaputól - kapuig szolgáltatással a megrendelő által megadott szállítási címre.
TLS Express KÜLDEMÉNY ÁTVÉTELE
Szállítmányozó a megrendelés visszaigazolásában szereplő felvételi napon veszi fel a küldeményt.
Szállítási cím vagy felvételi nap módosítására csak a visszaigazoló emailben megadott felvételi nap 12 óráig van lehetőség! Azt követően, hogy a szállítmányozó átvette tőlünk a küldeményt, már nincs lehetőség szállítási cím vagy szállítási nap módosításra.
A küldemény felvételének napján a TLS Express Kft. megadja feladó részére a küldemény szállítási azonosítóját, mely segítségével a küldemény nyomon követhető és információt kérhet a szállítás állapotáról ügyfélszolgálatunkon munkanapokon 8-16 óra között az alábbi elérhetőségeken:
Telefonos elérhetőség: +36306167405, +3642596240
E-mail elérhetőség: info@netkazan.hu
SÉRÜLÉS, HIÁNYOSSÁG BEJELENTÉSE TLS Express KÜLDEMÉNY ESETÉN
Sérülés, hiányosság esetén a címzett a küldemény átvételét követő 24 órán belül tudja jelezni részünkre az alábbi elérhetőségen.
A sérülésről, hiányosságról nagyon fontos helyszínen átvételkor fotó(k) készítése, melyet kérünk megküldeni részünkre a 24 órán belül a lent megadott email címünkre!
Ha már átvételkor, helyszínen észleli címzett a sérülést, vagy hiányosságot, akkor azt címzettnek kell feltütetnie, ráírnia a sofőrtől kapott fuvarlevélre dátummal és aláírással. Ezen dokumentumról érdemes címzettnek egy fotót készíteni a további ügyintézéshez.
RENDELKEZÉSEK
A webáruházban rendelt termékek kiszállítási sikertelensége – legyen az bármelyik szállítmányozó- , és ezáltal a megrendelés nem teljesítése nem róható fel a feladó részére abban az esetben, ha
- a megrendelő által megadott szállítási cím nem megközelíthető a futárszolgálat által használt gépjárművek bármelyikével,
- a megrendelő rossz szállítási címet, telefonos elérhetőséget adott meg feladó részre,
- a megrendelő egyéb saját hibája, problémája okán nem veszi át a küldeményt.
SZÁLLÍTÁSI SÉRÜLÉSEK
A Hüperion Kft. minden esetben meggyőződik arról, hogy a feladott áru sértetlen és a csomagolás megfelelő, melyről fényképfelvételt is készíthet. Amennyiben a küldemény törékeny, sérülékeny, illetve a tartalom jellege a különleges adatkezelést indokolja, abban az esetben az Eladó a küldemény feladásakor egyértelműen rögzíti és feltünteti a címiraton a „sérülékeny, törékeny” feliratot, biztosítva ezáltal a tőle elvárható kellő körültekintést a szállításból adódó esetleges sérülések elkerülése érdekében.
Ha a részleges elveszés vagy a megsérülés a kézbesítéskor azonnal nem ismerhető fel, azt a kézbesítéstől számított három munkanapos jogvesztő határidőn belül tudja Ön, mint Vevő az adott futárszolgálathoz vagy Cégünkhöz írásban bejelenteni.
Minderre tekintettel felhívjuk minden Vásárlónk figyelmét, hogy az áru átvételét követő 3 munkanapon belül minden esetben vizsgálja már az árut, hogy az a szállításkor nem sérült-e/ nem hiányos e, mivel a szállításból eredő kár érvényesítésére kizárólag ezen 3 munkanapon belül van lehetőség. A kárigény elbírálásához a teljes küldeményt – a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt – kell a szállítmányozó rendelkezésére bocsátani, így azt közvetlenül a Vevő tudja eljuttatni a szállítmányozóhoz. A kármegállapítási jegyzőkönyv mintáját az Általános Szerződési feltételek végén található linkre kattintva töltheti le.
Az áruban a szállításból eredően bekövetkezett károkért a Hüperion Kft. felelősséget nem vállal.