A netkazan.hu 2017-ben az Ország boltja Minőségi Díj nyertese A netkazan.hu 2016-ban az Ország boltja Minőségi Díj nyertese A netkazan.hu 2015-ben az Ország boltja Népszerűségi Díj nyertese A netkazan.hu különdíjas az Év honlapja 2014-es versenyen A netkazan.hu 2014-ben az Ország boltja Minőségi Díj nyertese

SZÁLLÍTÁS

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK

A webáruházba leadott, vagy esetleg a webáruház email címére megküldött rendelésekre az alábbi szállítási költségek vonatkoznak:

Ha a megrendelés összértéke bruttó 50.000 FT FELETTI összeg, akkor a KISZÁLLÍTÁS INGYENES

Ha a megrendelés összértéke bruttó 15.000 Ft és 50.000 Ft KÖZÖTTI összeg, akkor a SZÁLLÍTÁSI DÍJ bruttó 2200 Ft

Ha a megrendelés összértéke bruttó 15.000 Ft ALATTI összeg, akkor a SZÁLLÍTÁSI DÍJ bruttó 1300 Ft.

A termék(ek) kiszállítását a Magyar Posta logisztikai üzletága, az MPL, illetve a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft., azaz a GLSfutárszolgálat végzi Magyarország egész területén.
Megrendelőinket a megrendelés feladását visszaigazoló E-mailben tájékoztatjuk, hogy a küldeménye(i) – annak jellegéből adódóan -, melyik szállítmányozó céggel kerül(nek) feladásra.

A feltüntetett szállítási díjak nem egyeznek meg sem az MPL, sem pedig a GLS szállítási díjaival.

SZÁLLÍTÁS MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL

Hasznos tanács!

Kérjük, hogy a beszereléshez a szakembert csak a termék/ek hiánytalan, sérülésmentes állapotban történő megérkezését követően szervezzék, mivel ellenkező esetben semmiféle kártérítési igényt nem nyújthat be irányunkba!"

A Posta a postacsomagok kézbesítését munkanapokon 08.00 és 17.00 óra között kétszer kísérli meg. A kiszállítás és a kézbesítés kaputól-kapuig szolgáltatást jelent.

Az MPL futár a Magyar Posta ÁSZF-je és a megkötött közös szerződés szerint nem köteles a kiszállított küldeményt kapun/épületen belül kikézbesíteni vagy mozgatni.

A Magyar Posta MPL üzletága a webáruházunkban rendelt termékeket az alábbi módon szállítja ki Megrendelő/Címzett részre:

40 kg alatti küldeményeket a Magyar Posta MPL futárszolgálata egy kis szállító autóval (kis zöld autó) és egy futárral/sofőrrel, kézi erővel mozgatva kézbesíti.

40 kg feletti küldeményeket a Magyar Posta MPL emelő hátfalas autóval szállítja ki egy sofőrrel, a küldeményt pedig kézi emelő segítségével mozgatja a sofőr futár a Megrendelő/Címzett kapujáig.

FONTOS! Mindkét esetben az MPL futár nem hagyhatja el a gépjárművét, tehát emeletre, kapun belüli egyéb helyre nem tud kézbesíteni!

KISZÁLLÍTÁS MENETE MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL

A küldemények kiszállítását az MPL futár (egymást követő munkanapokon) kétszer kísérli meg.

A személyes kézbesítés érdekében a címzett köteles biztosítani a címhely egyszerű beazonosíthatóságát valamint könnyű és biztonságos megközelítését (pl.: lépcsőházi kulcs, kapukód rendelkezésre bocsátása, az állattartás szabályainak betartása).

A címzetten kívüli egyéb jogosult átvevő a polgári jog általános szabályai szerint felel a postai küldemény címzett részére történő átadásáért.

Az első kézbesítés során az MPL futár a címzett vagy annak meghatalmazottjának beazonosítását követően először az utánvét összeg beszedését végzi el, amennyiben a küldemény postai utánvéttel került feladásra. Majd átadja a küldeményt címzett vagy annak meghatalmazottja részére.

FONTOS! A megrendelés feladását tartalmazó tájékoztató email levelünkben is felhívjuk kedves megrendelőink figyelmét arra, hogy az utánvét összeg kifizetése, vagy akár az utánvét nélküli küldemény átvétele előtt nagy alapossággal és körültekintéssel ellenőrizze a postai küldemény külső csomagolását, annak épségét. Ugyanis, ha bármilyen sérülést tapasztal a küldeményen, akkor vagy azonnal megtagadja a küldemény átvételét, vagy helyszíni átvételkor felhívja ügyfélszolgálatunkat a további teendőről, eljárással kapcsolatban.

Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen, akkor a címiraton feltüntetett címzetti magyarországi telefonszámon a Posta – az értesítő hátrahagyását megelőzően –megkísérli egyeztetni a másodszori kézbesítés időpontját.

A telefonszám hiánya, illetve az egyeztetési kísérlet sikertelensége esetén a Posta a csomag küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra, melyen feljegyzi a kézbesítési kísérlet dátumát (hónap, nap, időpont) és azt a telefonszámot, amelyen a másodszori kézbesítés időpontját a címzett egyeztetheti. A címzett által (az értesítő alapján) kezdeményezett egyeztetés elmaradása esetén a csomag küldemény kézbesítésének másodszori kísérletére a következő munkanapon kerül sor.

A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a Posta a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a kézbesítési pontot,illetve rendelkezésre tartási (őrzési) időt, ahol és ameddig a postacsomag küldeményt a jogosult átveheti.

A postacsomag küldemények a kézbesítési ponton a két kézbesítési kísérlet között nem vehetők át, a címzett vagy egyéb jogosult átvevő a postacsomag küldeményt csak a második kézbesítési kísérletet követően veheti át.

DÉLUTÁNI KÉZBESÍTÉSI LEHETŐSÉG

A Magyar Posta MPL lehetőséget nyújt bizonyos településeken délutáni csomagkézbesítésre. Mivel nem minden településen van lehetőség délutáni kiszállításra, így ezen szolgáltatás igénylése előtt mindenféleképpen egyeztetés szükséges (telefonon vagy e-mailben) ügyfélszolgálatunkkal.

A délutáni kézbesítés menete:

A feladónak a címiraton tett rendelkezése alapján a Posta a postacsomag kézbesítését 17-20 óra között is megkísérli. Ez nem zárja ki azt, hogy a Posta a postacsomag küldemény kézbesítését általános (8- 17 óra között) időpontban is megkísérelje. Ha a vállalt időpont előtt történő kézbesítési kísérlet sikertelen, akkor a vállalt időben történő kézbesítés számít első kézbesítési kísérletnek. Ezen időintervallumban történő kézbesítési kísérletet a Posta csak a honlapján közzétett DÉLUTÁNI ÉS SZOMBATI KÉZBESÍTÉS dokumentumban közzétettek szerinti településeken vállalja.

Délutáni kézbesítést ellátó postai kézbesítési helyek az alábbi linken érhetőek el:

https://www.posta.hu/static/internet/download/PASZF_KI16_Delutani_es_szombati_csomagkezbesitest_ellato_postai_szolgaltatohelyek.pdf

INFORMÁCIÓ AZ MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL FELADOTT KÜLDEMÉNYEKRŐL

Az MPL futárszolgálattal feladott küldeményekről az alábbi módon tud tájékozódni:

A küldemény feladását követően a Magyar Posta MPL-től kapott E-mailben, melyben megtalálja küldemény feladásának a dátumát, a feladott küldemény(ek) azonosítóját, postai utánvét esetén az utánvét összeget, valamint a postai MPL ügyfélszolgálat telefonos és email-es elérhetőségeit.

A küldemény(ek) nyomon követése az MPL által megküldött e-mailben lévő küldemény azonosítóra klikkelve érhető el.

Az MPL futárszolgálat szállítási feltételeiről további részleteket a Magyar Posta hivatalos weboldalán található Postai Szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei oldalon „Általános Szerződési Feltételek”-ben, illetve az MPL Üzleti Csomag Fuvarozási Szolgáltatás oldalon található „MPL Üzleti csomag fuvarozási szolgáltatás Általános Szerződési Feltételei” –ben tájékozódhat:

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf/postai_aszf

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf/egyeb_aszf_1

SZÁLLÍTÁS GLS FUTÁRSZOLGÁLATTAL

Hasznos tanács!

Kérjük, hogy a beszereléshez a szakembert csak a termék/ek hiánytalan, sérülésmentes állapotban történő megérkezését követően szervezzék, mivel ellenkező esetben semmiféle kártérítési igényt nem nyújthat be irányunkba!"

A GLS futárszolgálat a 40 kg alatti csomagküldemények kézbesítését a felvételt követő munkanapon 8-17 óra között végzi, Magyarország területén, háztól házig szállítással.

KISZÁLLÍTÁS MENETE GLS FUTÁRSZOLGÁLATTAL

A csomagküldemények kiszállítását a GLS futárszolgálat háromszor kísérli meg. (egymást követő munkanapokon)

A csomag feladásakor a GLS futárszolgálat a címzettet az általa megrendelésben megadott email címen értesíti, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét.
A kiszállítás napjának reggelén ismét értesítést kap a címzett e-mailben és SMS-ben, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.

Az első sikertelen kézbesítési kísérletet követően a címzett az általa megadott e-mail címre értesítést kap a GLS futárszolgálattól, melyben címzett a tárolási határidők figyelembe vételével, rendelkezhetegy új időpontban történő kiszállításról, egy általa megadott új címen történő kézbesítésről, a csomag egy választott CsomagPontba történő kiszállításáról vagy annak a GLS Hungary depóiban történő személyes átvételéről, illetve megtagadhatja a csomag átvételét.

Rendelkezés hiányában a csomag a feladást követő első, harmadik és ötödik munkanapon kerül automatikusan kiszállításra.

A címzett a személyes kézbesítés érdekében köteles biztosítani a címhely könnyű és biztonságos megközelítését. A gépkocsivezető a kézbesítéskor nem várakoztatható, várakoztatás esetén a kézbesítés megszakítható.

KÜLDEMÉNY ÁTVÉTELE

A kézbesítés csak az utánvét kifizetése (ha van), és az átvételi igazolás (kézi vonakód-leolvasóban elektronikus úton is) aláírása után történik meg, a címzett azt megelőzően nem ellenőrizheti a csomag tartalmát. Címzett megrendelőnek lehetősége van a küldemény átvételkor bankkártyás fizetésre is, amennyiben azt a megrendelés leadásakor jelezte, megjegyzésben megadta.

A kézbesítést a címzett aláírásával elektronikus úton hitelesíti, vagy annak hiányában a GLS Hungary és partnerei által kiállított nyomtatványon kerül sor a kézbesítés igazoltatására. A gépkocsivezető az aláírás mellett kéri az átvevő nevének megadását, amit a kézi szkennerben tárolt adatok mellé berögzíti, így az átvevő neve a telefonos vagy elektronikus csomaginformációról előkereshető.

Abban az esetben,ha a címzett külsérelmi nyomot lát a csomagon vagy hiányosnak találja a küldeményt, akkor kérnie kell a csomag tételes átadását, kárjegyzőkönyv felvételét, és utasítsa el a küldemény átvételét. A káreseményt pedig jelezze felénk a 06-30-6167405 ügyfélszolgálati telefonszámunkon.

Ha címzett a küldeményt látható külsérelmi nyom ellenére átveszi, akkor a címzett nem élhet utólagos kártérítéssel, panasszal sem a feladó, sem a futárszolgálat felé, ebben az esetben a kárfelelősség a címzett átvevőé.

Amennyiben külsérelmi nyom nincsen és kibontás után láthatóan sérült a termék vagy hiányos, akkor feladó részére kell a címzettnek jelezni az esetet átvételt követő 3 munkanapon belül. Ennek a határidőnek az elmulasztása jogvesztő.

Amennyiben a 3. kiszállítás is sikertelen – a Vevőnek felróható okból – és a küldemény visszakerül az eladó raktárában, akkor az Eladó törli a megrendelését.

Amennyiben a későbbiekben mégis szeretné a törölt rendelésben foglaltak kiszállítását, akkor azokat újra meg kell rendelnie a Webáruházban, ebben az esetben a kifizetett vételárat az Eladó az új megrendelésbe beszámítja, a szállítás díját azonban ismét felszámítja. Amennyiben panaszával kapcsolatban problémája merül fel, panaszával közvetlenül az GLS-hez fordulhat.

INFORMÁCIÓ A GLS FUTÁRSZOLGÁLATTAL FELADOTT KÜLDEMÉNYEKRŐL

Megrendelőink a GLS futárszolgálattal feladott küldemények szállítási állapotáról az alábbi módokon tájékozódhat:

A küldemény feladásakor a GLS futárszolgálat által küldött e-mailben lévő küldeményazonosítóra hivatkozva a www.csomagom.euweboldalon változtathat a csomag kiszállítási helyén, vagy időpontján.

Küldeménynyomkövetés: az e-mailben megküldött küldeményazonosítóra hivatkozva a https://gls-group.eu/HU/hu/home weboldalon található Track&Trace információs ablakban.

Gyorsan és egyszerűen kérhet telefonon információt a címzettek részére fenntartott vevőszolgálat elérhetőségén: hétfőtől-péntekig 7.00-20.00 óráig, a +36-1-802-0265 direkt telefonszámon.

A GLS futárszolgálat szállítási feltételeiről további részleteket a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. weboldalán található „Általános Szerződési Feltételek”-ben tájékozódhat: https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek

RENDELKEZÉSEK

A webáruházban rendelt termékek kiszállítási sikertelensége – legyen az bármelyik szállítmányozó- , és ezáltal a megrendelés nem teljesítése nem róható fel a feladó részére abban az esetben, ha

  • a megrendelő által megadott szállítási cím nem megközelíthető a posta által használt gépjárművek bármelyikével,
  • a megrendelő rossz szállítási címet, telefonos elérhetőséget adott meg feladó részre,
  • a megrendelő egyéb saját hibája, problémája okán nem veszi át a küldeményt.

Szállítási sérülések

A Hüperion Kft. minden esetben meggyőződik arról, hogy a feladott áru sértetlen és a csomagolás megfelelő, melyről fényképfelvételt is készíthet. Amennyiben a küldemény törékeny, sérülékeny, illetve a tartalom jellege a különleges adatkezelést indokolja, abban az esetben az Eladó a küldemény feladásakor egyértelműen rögzíti és feltünteti a címiraton a „sérülékeny, törékeny” feliratot, biztosítva ezáltal a tőle elvárható kellő körültekintést a szállításból adódó esetleges sérülések elkerülése érdekében.

Felhívjuk minden Vásárlónk figyelmét arra, hogy amennyiben a küldemény átvételekor akár mennyiségi, akár minőségi hiányosságot vél felfedezni, vagy állapít meg, jogosult a Posta vagy GLS futár jelenlétében kármegállapítási jegyzőkönyvet felvenni, illetve kérje is a jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben ilyen kármegállapítási jegyzőkönyvet nem vesznek fel, az jogvesztéssel jár.

Ha a részleges elveszés vagy a megsérülés a kézbesítéskor azonnal nem ismerhető fel, azt a kézbesítéstől számított három munkanapos jogvesztő határidőn belül tudja Ön, mint Vevő a Postához/GLS futárszolgálathoz vagy Cégünkhöz írásban bejelenteni. Minderre tekintettel felhívjuk minden Vásárlónk figyelmét, hogy az áru átvételét követő 3 munkanapon belül minden esetben vizsgálja már az árut, hogy az a szállításkor nem sérült-e/ nem hiányos e, mivel a szállításból eredő kár érvényesítésére kizárólag ezen 3 munkanapon belül van lehetőség. A kárigény elbírálásához a teljes küldeményt – a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt – kell a Posta rendelkezésére bocsátani, így azt közvetlenül a Vevő tudja eljuttatni a Postához. A kármegállapítási jegyzőkönyv mintáját az Általános Szerződési feltételek végén található linkre kattintva töltheti le.

Az áruban a szállításból eredően bekövetkezett károkért a Hüperion Kft. felelősséget nem vállal.