SZÁLLÍTÁS

 

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK

 

2021.06.29-től az alábbi árakon szállítunk házhoz: 

A webáruházba leadott, vagy a webáruház email címére megküldött rendelések bruttó összértékére az alábbi bruttó szállítási költségek* vonatkoznak:

MEGRENDELÉS ÖSSZÉRTÉKE

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG

 

GLS Automata

GLS Futár

MPL,
Foxpost

15.000 Ft alatt

1 790 Ft

2 890 Ft

1 400 Ft

15.000 - 50.000 Ft között

2 400 Ft

4 690 Ft

2 400 Ft

50.000 - 100.000 Ft között

2 600 Ft

5 790 Ft

2 600 Ft

100.000 Ft felett

Ingyenes

6 990 Ft

Ingyenes

GLS XXL (Megrendelés Összértékétől Függetlenül)

0-30 kg

8 990 Ft

30-60 kg

9 990 Ft

60-80 kg

11 990 Ft

* Kivéve: GLS XXL Fuvarozási szolgáltatás
 

A termék(ek) kiszállítását a Magyar Posta logisztikai üzletága, az MPL, a Sprinter, a GLS és GLS XXL, a TLS Express  futárszolgálat és a FOXPOST Zrt. végzi Magyarország egész területén.
Megrendelőinket a megrendelés feladását visszaigazoló E-mailben tájékoztatjuk, hogy a küldeménye(i) – annak jellegéből adódóan -, vagy a választott szállítási módnak megfelelően, melyik szállítmányozó céggel kerül(nek) feladásra.

 

Az utólagos fizetés kezelése mindenkinek drága, így utánvétes fizetési mód esetén, sajnos kénytelenek vagyunk UTÁNVÉT KEZELÉSI DÍJ-at felszámolni, ami minimum 590 Ft, de szállítási módtól függően a rendszer számolja !

 

A feltüntetett szállítási díjak nem egyeznek meg a fent megnevezett szállítmányozók szállítási díjaival.

 

 

 

MAGYAR POSTA MPL SZÁLLÍTÁS

 

Hasznos tanács!
Kérjük, hogy a beszereléshez a szakembert csak a termék/ek hiánytalan, sérülésmentes állapotban történő megérkezését követően szervezzék, mivel ellenkező esetben semmiféle kártérítési igényt nem nyújthat be irányunkba!

A Posta a postacsomagok kézbesítését munkanapokon 08.00 és 17.00 óra között kétszer kísérli meg. A kiszállítás és a kézbesítés a címhelyen lévő első zárható kapuig, ajtóig történik.

Az MPL futár a Magyar Posta ÁSZF-je és a megkötött közös szerződés szerint nem köteles a kiszállított küldeményt kapun/épületen belül kikézbesíteni vagy mozgatni.

A Magyar Posta MPL üzletága a webáruházunkban rendelt termékeket az alábbi módon szállítja ki Megrendelő/Címzett részre:

40 kg alatti küldeményeket a Magyar Posta MPL futárszolgálata egy kis szállító autóval (kis zöld autó) és egy futárral/sofőrrel, kézi erővel mozgatva kézbesíti.

40 kg feletti küldeményeket a Magyar Posta MPL emelő hátfalas autóval szállítja ki egy sofőrrel, a küldeményt pedig kézi emelő segítségével mozgatja a sofőr futár a Megrendelő/Címzett kapujáig.

FONTOS! Mindkét esetben az MPL futár nem hagyhatja el a gépjárművét, tehát emeletre, kapun belüli egyéb helyre nem tud kézbesíteni!

Lehetőség van Posta csomagautomatába vagy Posta pontra kérni a szállítást, amennyiben a megrendelni kívánt termék, vagy termékek súlya és terjedelme ezt lehetővé teszi. 
Az átvétellel kapcsolatban itt tájékozódhat: https://www.posta.hu/csomagautomata#csomagatvetel és https://www.posta.hu/postapont.

 

KISZÁLLÍTÁS MENETE MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL

A küldemények kiszállítását az MPL futár (egymást követő munkanapokon) kétszer kísérli meg.

A személyes kézbesítés érdekében a címzett köteles biztosítani a címhely egyszerű beazonosíthatóságát valamint könnyű és biztonságos megközelítését (pl.: lépcsőházi kulcs, kapukód rendelkezésre bocsátása, az állattartás szabályainak betartása).

A címzetten kívüli egyéb jogosult átvevő a polgári jog általános szabályai szerint felel a postai küldemény címzett részére történő átadásáért.

Az első kézbesítés során az MPL futár a címzett vagy annak meghatalmazottjának beazonosítását követően először az utánvét összeg beszedését végzi el, amennyiben a küldemény postai utánvéttel került feladásra. Majd átadja a küldeményt címzett vagy annak meghatalmazottja részére.

FONTOS! 
A megrendelés feladását tartalmazó tájékoztató email levelünkben is felhívjuk kedves megrendelőink figyelmét arra, hogy az utánvét összeg kifizetése, vagy akár az utánvét nélküli küldemény átvétele előtt nagy alapossággal és körültekintéssel ellenőrizze a postai küldemény külső csomagolását, annak épségét.
Ha bármilyen sérülést tapasztal a küldeményen, akkor vagy azonnal megtagadja a küldemény átvételét, vagy helyszíni átvételkor felhívja ügyfélszolgálatunkat a további teendőről, eljárással kapcsolatban.

Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen, akkor a címiraton feltüntetett címzetti magyarországi telefonszámon a Posta – az értesítő hátrahagyását megelőzően –megkísérli egyeztetni a másodszori kézbesítés időpontját.

A telefonszám hiánya, illetve az egyeztetési kísérlet sikertelensége esetén a Posta a csomag küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra, melyen feljegyzi a kézbesítési kísérlet dátumát (hónap, nap, időpont) és azt a telefonszámot, amelyen a másodszori kézbesítés időpontját a címzett egyeztetheti. A címzett által (az értesítő alapján) kezdeményezett egyeztetés elmaradása esetén a csomag küldemény kézbesítésének másodszori kísérletére a következő munkanapon kerül sor.

második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a Posta a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a kézbesítési pontot,illetve rendelkezésre tartási (őrzési) időt, ahol és ameddig a postacsomag küldeményt a jogosult átveheti.

A postacsomag küldemények a kézbesítési ponton a két kézbesítési kísérlet között nem vehetők át, a címzett vagy egyéb jogosult átvevő a postacsomag küldeményt csak a második kézbesítési kísérletet követően veheti át.

 

INFORMÁCIÓ AZ MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL FELADOTT KÜLDEMÉNYEKRŐL

Az MPL futárszolgálattal feladott küldeményekről az alábbi módon tud tájékozódni:

A küldemény feladását követően a Magyar Posta MPL-től kapott E-mailben, melyben megtalálja küldemény feladásának a dátumát, a feladott küldemény(ek) azonosítóját, postai utánvét esetén az utánvét összeget, valamint a postai MPL ügyfélszolgálat telefonos és email-es elérhetőségeit.

A küldemény(ek) nyomon követése az MPL által megküldött e-mailben lévő küldemény azonosítóra klikkelve érhető el.

Az MPL futárszolgálat szállítási feltételeiről további részleteket a Magyar Posta hivatalos weboldalán található Postai Szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei oldalon „Általános Szerződési Feltételek”-ben, illetve az MPL Üzleti Csomag Fuvarozási Szolgáltatás oldalon található „MPL Üzleti csomag fuvarozási szolgáltatás Általános Szerződési Feltételei” –ben tájékozódhat:

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf/postai_aszf

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf/egyeb_aszf_1

 

SPRINTER SZÁLLÍTÁS

Hasznos tanács!
Kérjük, hogy a beszereléshez a szakembert csak a termék/ek hiánytalan, sérülésmentes állapotban történő megérkezését követően szervezzék, mivel ellenkező esetben semmiféle kártérítési igényt nem nyújthat be irányunkba!

 

A Sprinter futárszolgálat a csomagküldemények kézbesítését a felvételt követő munkanapon 9-18 óra között végzi, Magyarország területén, háztól házig szállítással.

KÜLDEMÉNY KISZÁLLÍTÁSA

A csomag feladásakor a Sprinter futárszolgálat a címzettet az általa megrendelésben megadott email címen értesíti, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét.

A kiszállítás napjának reggelén ismét értesítést kap a címzett e-mailben, mely az alábbiakat tartalmazza:

  • a kézbesítés napja
  • fuvarlevélszám/csomagszám
  • utánvét összeg értéke
  • Sprinter elérhetőségei
  • 3 órás időkapu a csomag várható érkezéséről

A csomagküldemények kiszállítását a Sprinter futárszolgálat kétszer kísérli meg. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet sikertelen, a futár értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a Sprinter futárszolgálat az új egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a második kiszállítást. A címzett a személyes kézbesítés érdekében köteles biztosítani a címhely könnyű és biztonságos megközelítését. A gépkocsivezető a kézbesítéskor nem várakoztatható, várakoztatás esetén a kézbesítés megszakítható.

INFORMÁCIÓ A FELADOTT CSOMAGOKRÓL

Megrendelőink a Sprinter futárszolgálattal feladott küldemények szállítási állapotáról az alábbi módokon tájékozódhat:

A küldemény feladásakor a Sprinter futárszolgálat által küldött e-mailben lévő  küldeményazonosítóra hivatkozva a megadott weboldalon.

http://www.sprinter.hu/csomagkereso

Kérdés esetén kérjük keresse ügyfélszolgálatukat a https://www.sprinter.hu/ugyfelszolgalat/ oldalon.

Telefonos elérhetőség: 06 1 881 2615

Email: info@sprinter.hu

KÜLDEMÉNY ÁTVÉTELE

Abban az esetben, ha a címzett külsérelmi nyomot lát a csomagon vagy hiányosnak találja a küldeményt, akkor kérnie kell kárjegyzőkönyv felvételét, és utasítsa el a küldemény átvételét. A káreseményt pedig  jelezze felénk a 06-30-6167405 ügyfélszolgálati telefonszámunkon. Ha címzett a küldeményt látható külsérelmi nyom ellenére átveszi, akkor a címzett nem élhet utólagos kártérítéssel, panasszal sem a feladó, sem a futárszolgálat felé, ebben az esetben a kárfelelősség a címzett átvevőé. Amennyiben külsérelmi nyom nincsen és kibontás után láthatóan sérült a termék vagy a küldemény hiányos, akkor feladó részére kell a címzettnek jelezni az esetet, az átvételt követő 3 munkanapon belül. Ennek a határidőnek az elmulasztása jogvesztő.

A Sprinter futárszolgálat általános szállítási feltételeiről további részleteket a https://www.sprinter.hu weboldalon találhat, illetve tájékozódhat.

 

 

FOXPOST SZÁLLÍTÁS

 

Hasznos tanács!
Kérjük, hogy a beszereléshez a szakembert csak a termék/ek hiánytalan, sérülésmentes állapotban történő megérkezését követően szervezzék, mivel ellenkező esetben semmiféle kártérítési igényt nem nyújthat be irányunkba!

A Foxpost csomagautomatába kért rendeléseket, a szállítást visszaigazoló emailünkben megadott napon adjuk át szállításra a futárcégnek.

Miután a futár átvette a csomagot, a címzett akár 1 munkanapon belül már át is veheti azt a választott célautomatából. A kiszállítási időt elsősorban az automata telítettsége befolyásolja. Az automaták ürítési idejét ITT találja. Ha a csomag megérkezett az átvételi csomagautomatába, Viber üzenetben vagy SMS-ben és e-mailben értesítést kap a címzett. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert  nyitókóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját. A Viber üzenet/SMS tartalmazza a pontos átvételi határidőt (nap, óra, perc), ameddig a csomag átvehető az automatából.

Az utánvét összegét automatáknál bankkártyával, házhoz szállítás esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával tudja fizetni a címzett.

Amenniyben az átvett csomaggal kapcsolatban bámilyen észrevétele van, kérjük jelezze azt nekünk az +36306167405 telefonszámon vagy írásban info@netkazan.hu email címen.

További részletekről itt tájékozódhat: https://foxpost.hu/csomagatvetel

 

EGYEDI KÜLDEMÉNY SZÁLLÍTÁS

Egyedi küldeménynek számítanak azok a termékek, amelyek terjedelmének és magasságának függvényében egyedi szállítást igényelnek. (jellemzően a 180 cm-t meghaladó magasságú/szélességű termékek)

Az egyedi küldemények szállíttatását webáruházunk aTLS Express Kft. (Palletways hálózat) szállítmányozóval végezteti, melyről a feladást visszaigazoló email tájékoztató levelünkben tájékoztatjuk megrendelőinket.

 

 

 

GLS XXL SZÁLLÍTÁS
 

A GLS XXL szállítási mód, egyes maximalizált méretű és tömegű termékek esetében választható, mint extra szállítási mód. Max. 80kg tömegű, és maximum 3 méter körméretű (magasság+hosszúság+szélesség) termékek megrendelése esetén vehető igénybe. Amennyiben a kosároldalon az GLS XXL Fuvarozási szolgáltatás nem választható, abban az esetben a szolgáltatás nem vehető igénybe !


A GLS XXL szállítási szolgáltatás
A Küldemény címe az a cím, amelyet a Feladó megfelelően pontosan és minden adatra kiterjedően feltüntetett a Küldeményen, annak csomagolásán vagy ahhoz tartozó csomagcímkén. Amennyiben a Feladó a címet nem pontosan adja meg (pl. emelet, ajtó hiányzik), úgy felel minden ebből eredő kárért, valamint azért, ha a Szolgáltató a Küldeményt ezen okból kifolyólag kézbesíteni nem tudja.

Ezért kérjük megrendelőinket a GLS XXL szolgáltatás megrendelése esetén a szállítási címet a lehető legpontosabban adják meg megrendelésükben.

A Címzett felelős a címhely biztonságos megközelíthetőségéért, ideértve a címhelyen belül található rendeltetési helyet is, továbbá azért, hogy a Küldemények átvételét a címen a kézbesítés időpontjában biztosítsa. Szolgáltató a Küldemények kézbesítését (ideértve a sikertelen első kézbesítést követő második kézbesítési kísérletet is) munkanapokon 8-17 óra között kísérli meg. Ezen időponttól kizárólag a Szolgáltató kifejezett hozzájárulása esetében lehet eltérni.

A címhely illetve a rendeltetési hely abban az esetben közelíthető meg biztonságosan, ha

• a címhely közúton tehergépjárművel megközelíthető;

• a tehergépjármű parkolása a címhelytől számított maximum 50 méteren belül a Küldemény ki- és felpakolásáig tartó időtartamban folyamatosan biztosított;

• a Küldemények mozgatása két ember által biztonságosan kivitelezhető a helyszínen (ideértve a rendeltetési helyet is);

• a futárok élete, testi épsége, egészsége nem veszélyeztetett.

Amennyiben a Címzett a fenti kötelezettségének nem tesz eleget, továbbá amennyiben a személyes kézbesítés veszélyeztetné a kézbesítést végző testi épségét, valamint a vagyonbiztonságot, úgy a Szolgáltató a Küldeményt a címhely előtt vagy amennyiben a rendeltetési hely nem felel meg a fenti kritériumoknak, úgy a címhelyen bárhol elhelyezheti a Címzett jelenlétében vagy visszaszállítja a Depóba, ez utóbbiról a Címzettet tájékoztatja. A gépkocsivezető a kézbesítéskor 10 perc időtartamot meghaladóan nem várakoztatható, várakoztatás esetén a kézbesítés megszakítható.

 

A kézbesítés menete
A Küldemények kézbesítésének napján a futár megkísérli a Címzett felhívását (telefonos előértesítés), és egyezteti a Küldemény aznapi kiszállítását. Amennyiben a Címzett számára az adott napon történő kiszállítás nem felel meg, úgy a futár aznap a Küldeményt nem szállítja ki a Címzett részére. Amennyiben a futár a Címzettet nem tudja elérni, úgy a Szolgáltató a Küldeményt aznap megkísérli kiszállítani.

A Küldeményeket a Szolgáltató a Címzett által a címen megjelölt rendeltetési helyig (azaz nemcsak az ajtóig) szállítja.

Szolgáltató jogosult megtagadni a Küldemény rendeltetési helyre történő szállítását, amennyiben a címen a Küldemény biztonságosan nem szállítható (pl. mert méretei miatt nem fér el), továbbá amennyiben a rendeltetési hely nem felel meg a címhelyre vonatkozó fenti követelményeknek.

Az átvételkor a Címzettnek joga van a Küldeményt felbontani és a sérülésmentességet ellenőrizni. Az esetleges sérülésről a Felek jegyzőkönyvet vesznek fel, illetve szükség esetében a futár a sérülésről fényképeket készít.

Amennyiben a Küldeményen nincs sérülés, úgy a Címzett azt átveszi, oly módon, hogy a szkennerben a kézbesítési igazolást aláírásával látja el. Az aláírást rögzítő technikai eszközzel felvett aláírás képét is tartalmazó elektronikus dokumentum (POD) az ellenkező bizonyításáig teljes bizonyítékul szolgál arra, hogy a Küldeményt a jogosult átvevő sérülésmentesen átvette.

Amennyiben a Címzett a Küldeményt sérülésmentesen az előbb írtak szerint átvette, úgy utóbb nem hivatkozhat arra, hogy a Küldemény sérült volt. Mindemellett arra tekintettel, hogy a Szolgáltató lehetőséget biztosít arra, hogy a Küldemény tartalmát, így az Áru átvételét/sérülésmentességét ellenőrizze, így a Címzett terhére esik annak ténye, hogy ezt az átvételkor nem ellenőrizte, így a Küldemény/Áru károsodása, sérülése, elvesztése csak az átvételt követően vált számára ismertté.

Az írni nem tudó, vagy az írásban akadályozott személy részére Szolgáltató nagykorú tanú jelenlétében kézbesít. A tanú a kézbesítési okiraton saját nevét írja alá.

 

Küldemény kézbesíthetetlensége esetében irányadó eljárás
Szolgáltatón kívül álló okból kézbesíthetetlen a Küldemény a Címzett részére, ha

a) a Küldemény címzése vagy címe nem megfelelő, vagy a cím nem létező, továbbá, ha a címhely azonosításra nem alkalmas, vagy az nem egyértelmű,

b) a Címzett a címen nem ismert

c) a Címzett vagy egyéb jogosult átvevő nem tartózkodott a címen a kézbesítés napján,

d) a Címzett az átvételt megtagadta,

e) a Címzett a címről elköltözött,

f) természetes személy Címzett elhunyt vagy szervezet esetében megszűnt.

Amennyiben a Szolgáltató a Küldeményt azért nem tudta kézbesíteni, mert a Címzett vagy az egyéb jogosult átvevő nem tartózkodott a kézbesítés napján a címen, úgy külön díj felszámítása nélkül még egy alkalommal Szolgáltató megkísérli a Küldemény kiszállítását. A kiszállítás új időpontját a Szolgáltató a Címzettel – ennek hiányában -a Feladóval egyezteti.

Amennyiben a fenti intézkedések ellenére a Küldeményt a Szolgáltató rajtakívülálló okból nem tudta kézbesíteni, vagy amennyiben a Címzett az átvételt megtagadta, úgy a Szolgáltató a Küldeményt a Depóba vagy a GLS XXL HUB-ba szállítja, és a Feladót ennek tényéről értesíti. A Küldemény elszállításáról a Feladó köteles gondoskodni. A Feladó viseli a sikertelen kézbesítés miatt a Küldemény visszaszállításával illetve tárolásával kapcsolatos költségeket, melynek összege a Felek eltérő megállapodásának hiányában a GLS XXL Service díjával egyezik meg, melyet a Szolgáltató jogosult a Feladóval szemben érvényesíteni.

 

Átvételre jogosult személyek
A Küldeményt a Címzett vagy amennyiben azt az adott többletszolgáltatás vagy a Megbízó (Feladó) és a Szolgáltató közötti szerződés nem zárja ki, úgy a Címzett helyett és nevében az egyéb jogosult átvevő részére kell kézbesíteni. Az egyéb jogosult átvevő által tett jognyilatkozatok (ideértve különösen a POD aláírását) joghatása megegyezik a Címzett által tett jognyilatkozattal.

Egyéb jogosult átvevőnek minősülnek az alábbi személyek:

• az alkalmi átvevő, valamint

• a meghatalmazott.

 

Alkalmi átvevő
Alkalmi átvevőnek minősül a Küldemény címzésében szereplő címen tartózkodó 14. életévet betöltött személy, akiről a körülmények szerint feltételezhető, hogy jogosult a Küldemény átvételére.

Amenniyben az átvett csomaggal kapcsolatban bámilyen észrevétele van, kérjük jelezze azt nekünk az +36306167405 mobilszámon vagy a +3642596240 központi telefonszámunkon, illetve írásban info@netkazan.hu email címen.

A GLS XXL futárszolgálat szállítási feltételeiről további részleteket a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. weboldalán található „Általános Szerződési Feltételek”-ben tájékozódhat: https://gls-group.com/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek

 

 

 

GLS SZÁLLÍTÁS

 

A GLS futárszolgálat a csomagküldemények kézbesítését a felvételt követő munkanapon 8-17 óra között végzi, Magyarország területén, háztól házig szállítással.
KÜLDEMÉNY KISZÁLLÍTÁSA
Hasznos tanács!
Kérjük, hogy a beszereléshez a szakembert csak a termék/ek hiánytalan, sérülésmentes állapotban történő megérkezését követően szervezzék, mivel ellenkező esetben semmiféle kártérítési igényt nem nyújthat be irányunkba!

A csomagküldemények kiszállítását a GLS futárszolgálat háromszor kísérli meg.

A csomag feladásakor a GLS futárszolgálat a címzettet az általa megrendelésben megadott email címen értesíti, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét.
A kiszállítás napjának reggelén ismét értesítést kap a címzett e-mailben és SMS-ben, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.

Az első sikertelen kézbesítési kísérletet követően a címzett az általa megadott e-mail címre értesítést kap a GLS futárszolgálattól, melyben címzett a tárolási határidők figyelembe vételével, rendelkezhet egy új időpontban történő kiszállításról, egy általa megadott új címen történő kézbesítésről, a csomag egy választott CsomagPontba történő kiszállításáról, illetve megtagadhatja a csomag átvételét.

Rendelkezés hiányában a csomag a feladást követő első, negyedik és hatodik munkanapon kerül automatikusan kiszállításra.

A címzett a személyes kézbesítés érdekében köteles biztosítani a címhely könnyű és biztonságos megközelítését. A gépkocsivezető a kézbesítéskor nem várakoztatható, várakoztatás esetén a kézbesítés megszakítható.

INFORMÁCIÓ A FELADOTT CSOMAGOKRÓL

Megrendelőink a GLS futárszolgálattal feladott küldemények szállítási állapotáról az alábbi módokon tájékozódhat:

  • A küldemény feladásakor a GLS futárszolgálat által küldött e-mailben lévő  küldeményazonosítóra hivatkozva a megadott weboldalon változtathat a csomag kiszállítási helyén, vagy időpontján.
  • Küldemény nyomkövetés: az e-mailben megküldött küldeményazonosítóra hivatkozva a https://gls-group.eu/HU/hu/home  weboldalon található Track&Trace információs ablakban.
  • Gyorsan és egyszerűen kérhet telefonon információt a címzettek részére fenntartott vevőszolgálat elérhetőségén: (+36 29) 88 67 00 Mobil: +36 20 890-0660

 

FONTOS!       KÉRJÜK FIGYELMESEN OLVASSA ÉS EZEK SZERINT VEGYE ÁT A KÜLDEMÉNYT!

KÜLDEMÉNY ÁTVÉTELE

A kézbesítés csak az utánvét kifizetése (ha van), és az átvételi igazolás (kézi vonakód-leolvasóban elektronikus úton is) aláírása után történik meg, a címzett azt megelőzően nem ellenőrizheti a csomag tartalmát. Címzett megrendelőnek lehetősége van a küldemény átvételkor bankkártyás fizetésre is.

A kézbesítést a címzett aláírásával elektronikus úton hitelesíti, vagy annak hiányában a GLS Hungary és partnerei által kiállított nyomtatványon kerül sor a kézbesítés igazoltatására. A gépkocsivezető az aláírás mellett kéri az átvevő nevének megadását, amit a kézi szkennerben tárolt adatok mellé berögzíti, így az átvevő neve a telefonos vagy elektronikus csomaginformációról előkereshető.

Abban az esetben,ha a címzett külsérelmi nyomot lát a csomagon vagy hiányosnak találja a küldeményt, akkor kérnie kell kárjegyzőkönyv felvételét, és utasítsa el a küldemény átvételét. A káreseményt pedig  jelezze felénk a 06-30-6167405 ügyfélszolgálati telefonszámunkon.

Ha címzett a küldeményt látható külsérelmi nyom ellenére átveszi, akkor a címzett nem élhet utólagos kártérítéssel, panasszal sem a feladó, sem a futárszolgálat felé, ebben az esetben a kárfelelősség a címzett átvevőé.

Amennyiben külsérelmi nyom nincsen és kibontás után láthatóan sérült a termék vagy a küldemény hiányos, akkor feladó részére kell a címzettnek jelezni az esetet átvételt követő 3 munkanapon belül. Ennek a határidőnek az elmulasztása jogvesztő.

Amennyiben a 3. kiszállítás is sikertelen – a Vevőnek felróható okból – és a küldemény visszakerül az eladó raktárában, akkor az Eladó törli a megrendelését.

Amennyiben a későbbiekben mégis szeretné a törölt rendelésben foglaltak kiszállítását, akkor azokat újra meg kell rendelnie a Webáruházban, ebben az esetben a kifizetett vételárat az Eladó az új megrendelésbe beszámítja, a szállítás díját azonban ismét felszámítja. Amennyiben panaszával kapcsolatban problémája merül fel, panaszával közvetlenül az GLS-hez fordulhat.

A GLS futárszolgálat szállítási feltételeiről további részleteket a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. weboldalán található „Általános Szerződési Feltételek”-ben tájékozódhat: https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek

 

 

 

TLS Express Kft. SZÁLLÍTÁS

 

A TLS Express Kft. a küldemény kiszállítását normál munkaidőben 7:00-17:00 óra között végzi. Ezen időintervallumon belül a kiszállítós jármű bármikor megérkezhet a címre és leteheti az árut.
A kiszállítás napján, legkésőbb a kiszállítás várható időpontjától számított 1 órával előbb, a kiszállítást végző futár felveszi a kapcsolatot a címzettel, a megrendeléskor leadott telefonszámon.

A küldeményt a TLS Express Kft. szállítmányozó cég jellemzően egy 12 tonnás emelő hátfalas autóval szállítja ki a fent megadott időszakban kaputól - kapuig szolgáltatással a megrendelő által megadott szállítási címre.

Felhívjuk vevőink figyelmét, hogy ha a kért szállítási címre, utcába súlykorlátozás, behajtási korlátozás van, vagy esetlegesen a cím nehezen megközelíthető (pl. földút, keskeny egysávos út, stb.), akkor mindenféleképpen jelezze ezt felénk, még a felvétel előtt! Amennyiben nem érkezik ezzel kapcsolatos vevői tájékoztatás, információ, akkor a megrendelt küldemény kiszállítása körülményesebb lehet, ami több napot is igénybe vehet, vagy esetlegesen meghiusulhat.

 

TLS Express KÜLDEMÉNY ÁTVÉTELE

Szállítmányozó a megrendelés visszaigazolásában szereplő felvételi napon veszi fel a küldeményt.

Szállítási cím vagy felvételi nap módosítására csak a visszaigazoló emailben megadott felvételi nap 12 óráig van lehetőség! Azt követően, hogy a szállítmányozó átvette tőlünk a küldeményt, már nincs lehetőség szállítási cím vagy szállítási nap módosításra.

A küldemény felvételének napján a TLS Express Kft. megadja feladó részére a küldemény szállítási azonosítóját, mely segítségével a küldemény nyomon követhető és információt kérhet a szállítás állapotáról ügyfélszolgálatunkon munkanapokon 8-16 óra között az alábbi elérhetőségeken:

Telefonos elérhetőség: +36306167405, +3642596240

E-mail elérhetőség: info@netkazan.hu

FONTOS!
Kérjük, hogy a termék átvételekor, még a futár jelenlétében körültekintően, és megfelelő alapossággal ellenőrizze a futártól kapott küldeményt (pl. külső csomagolás sértetlensége, látható-e rajta esetleg bármilyen külsérelmi nyom, stb.).
Küldemény átvételekor a küldemény ellenőrzését követően címzett a fuvarlevélen aláírásával igazolja (dátummal ellátva) a sikeres átvételt.

 

SÉRÜLÉS, HIÁNYOSSÁG BEJELENTÉSE TLS Express KÜLDEMÉNY ESETÉN

Sérülés, hiányosság esetén a címzett a küldemény átvételét követő 24 órán belül tudja jelezni részünkre az alábbi elérhetőségen.

A sérülésről, hiányosságról nagyon fontos helyszínen átvételkor fotó(k) készítése, melyet kérünk megküldeni részünkre a 24 órán belül a lent megadott email címünkre!

Ha már átvételkor, helyszínen észleli címzett a sérülést, vagy hiányosságot, akkor azt címzettnek kell feltütetnie, ráírnia a sofőrtől kapott fuvarlevélre dátummal és aláírással. Ezen dokumentumról érdemes címzettnek egy fotót készíteni a további ügyintézéshez.

Amennyiben vevő ezen időn belül nem jelzi a káreseményt, akkor ezt követően már sem a szállítmányozó, sem feladó nem tudja elfogadni, mivel ezt követően már nem egyértelműen igazolható a sérülés keletkezésének helye, módja és ideje.

 

 

KÁRESEMÉNY BEJELENTÉSE: 06-30-616-7405 telefonszámon vagy írásban info@netkazan.hu email címen.

 

 

RENDELKEZÉSEK

 

A webáruházban rendelt termékek kiszállítási sikertelensége – legyen az bármelyik szállítmányozó- , és ezáltal a megrendelés nem teljesítése nem róható fel a feladó részére abban az esetben, ha

  • a megrendelő által megadott szállítási cím nem megközelíthető a futárszolgálat által használt gépjárművek bármelyikével,
  • a megrendelő rossz szállítási címet, telefonos elérhetőséget adott meg feladó részre,
  • a megrendelő egyéb saját hibája, problémája okán nem veszi át a küldeményt.

 

SZÁLLÍTÁSI SÉRÜLÉSEK

 

Minden szállítmányozónál egyedileg kerül a szállítási sérülés vagy hiányosság elbírálásra! A határidők betartása kiemelten fontos, így minden fent megadott szállítmányozónál téjékoztatásra kerültek ezen feltételek. Kérjük figyelmesen olvassa el az Ön küldeményére vonatkozó előírásokat!

A Hüperion Kft. minden esetben meggyőződik arról, hogy a feladott áru sértetlen és a csomagolás megfelelő, melyről fényképfelvételt is készíthet. Amennyiben a küldemény törékeny, sérülékeny, illetve a tartalom jellege a különleges adatkezelést indokolja, abban az esetben az Eladó a küldemény feladásakor egyértelműen rögzíti és feltünteti a címiraton a „sérülékeny, törékeny” feliratot, biztosítva ezáltal a tőle elvárható kellő körültekintést a szállításból adódó esetleges sérülések elkerülése érdekében.

Felhívjuk minden Vásárlónk figyelmét arra, hogy amennyiben a küldemény átvételekor akár mennyiségi, akár minőségi hiányosságot vél felfedezni, vagy állapít meg, jogosult a futár jelenlétében kármegállapítási jegyzőkönyvet felvenni, illetve kérje is a jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben ilyen kármegállapítási jegyzőkönyvet nem vesznek fel, az jogvesztéssel jár.

Ha a részleges elveszés vagy a megsérülés a kézbesítéskor azonnal nem ismerhető fel, azt a kézbesítéstől számított három munkanapos jogvesztő határidőn belül tudja Ön, mint Vevő az adott futárszolgálathoz vagy Cégünkhöz írásban bejelenteni.

Minderre tekintettel felhívjuk minden Vásárlónk figyelmét, hogy az áru átvételét követő 3 munkanapon belül minden esetben vizsgálja már az árut, hogy az a szállításkor nem sérült-e/ nem hiányos e, mivel a szállításból eredő kár érvényesítésére kizárólag ezen 3 munkanapon belül van lehetőség. A kárigény elbírálásához a teljes küldeményt – a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt – kell a szállítmányozó rendelkezésére bocsátani, így azt közvetlenül a Vevő tudja eljuttatni a szállítmányozóhoz. A kármegállapítási jegyzőkönyv mintáját az Általános Szerződési feltételek végén található linkre kattintva töltheti le.

Az áruban a szállításból eredően bekövetkezett károkért a Hüperion Kft. felelősséget nem vállal.

 

Töltse ki regisztrációs űrlapunkat! Munkatársunk adategyeztetés céljából felkeresi Önt, megbeszélik az esetleges kérdéseket, ezután aktiváljuk partner fiókját, így hozzáférhet viszonteladói árainkhoz!
Kérjük, adja meg a regisztrációjánál használt e-mail címét, melyre küldünk egy levelet. A levélben található linkre kattintva beállíthatja új jelszavát.