A netkazan.hu 2017-ben az Ország boltja Minőségi Díj nyertese A netkazan.hu 2016-ban az Ország boltja Minőségi Díj nyertese A netkazan.hu 2015-ben az Ország boltja Népszerűségi Díj nyertese A netkazan.hu különdíjas az Év honlapja 2014-es versenyen A netkazan.hu 2014-ben az Ország boltja Minőségi Díj nyertese

SZÁLLÍTÁS

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK

2010 óta nem emeltük meg a szállítási árainkat, amelyek már akkor is kedvezőek voltak. Idén (rajtunk kívülálló okok miatt) kénytelenek lettünk árat emelni, de ahogy látod, ez minimális. 

2019 november 4-től az alábbi árakon szállítunk házhoz: 

A webáruházba leadott, vagy esetleg a webáruház email címére megküldött rendelésekre az alábbi szállítási költségek vonatkoznak:

Ha a megrendelés összértéke bruttó 50.000 FT FELETTI összeg, akkor a KISZÁLLÍTÁS INGYENES

Ha a megrendelés összértéke bruttó 15.000 Ft és 50.000 Ft KÖZÖTTI összeg, akkor a SZÁLLÍTÁSI DÍJ bruttó 2400 Ft

Ha a megrendelés összértéke bruttó 15.000 Ft ALATTI összeg, akkor a SZÁLLÍTÁSI DÍJ bruttó 1400 Ft.

A termék(ek) kiszállítását a Magyar Posta logisztikai üzletága, az MPL, illetve a a DPD futárszolgálat végzi Magyarország egész területén.
Megrendelőinket a megrendelés feladását visszaigazoló E-mailben tájékoztatjuk, hogy a küldeménye(i) – annak jellegéből adódóan -, melyik szállítmányozó céggel kerül(nek) feladásra.

A feltüntetett szállítási díjak nem egyeznek meg sem az MPL, sem pedig a DPD szállítási díjaival.

SZÁLLÍTÁS MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL

Hasznos tanács!

Kérjük, hogy a beszereléshez a szakembert csak a termék/ek hiánytalan, sérülésmentes állapotban történő megérkezését követően szervezzék, mivel ellenkező esetben semmiféle kártérítési igényt nem nyújthat be irányunkba!"

A Posta a postacsomagok kézbesítését munkanapokon 08.00 és 17.00 óra között kétszer kísérli meg. A kiszállítás és a kézbesítés kaputól-kapuig szolgáltatást jelent.

Az MPL futár a Magyar Posta ÁSZF-je és a megkötött közös szerződés szerint nem köteles a kiszállított küldeményt kapun/épületen belül kikézbesíteni vagy mozgatni.

A Magyar Posta MPL üzletága a webáruházunkban rendelt termékeket az alábbi módon szállítja ki Megrendelő/Címzett részre:

40 kg alatti küldeményeket a Magyar Posta MPL futárszolgálata egy kis szállító autóval (kis zöld autó) és egy futárral/sofőrrel, kézi erővel mozgatva kézbesíti.

40 kg feletti küldeményeket a Magyar Posta MPL emelő hátfalas autóval szállítja ki egy sofőrrel, a küldeményt pedig kézi emelő segítségével mozgatja a sofőr futár a Megrendelő/Címzett kapujáig.

FONTOS! Mindkét esetben az MPL futár nem hagyhatja el a gépjárművét, tehát emeletre, kapun belüli egyéb helyre nem tud kézbesíteni!

KISZÁLLÍTÁS MENETE MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL

A küldemények kiszállítását az MPL futár (egymást követő munkanapokon) kétszer kísérli meg.

A személyes kézbesítés érdekében a címzett köteles biztosítani a címhely egyszerű beazonosíthatóságát valamint könnyű és biztonságos megközelítését (pl.: lépcsőházi kulcs, kapukód rendelkezésre bocsátása, az állattartás szabályainak betartása).

A címzetten kívüli egyéb jogosult átvevő a polgári jog általános szabályai szerint felel a postai küldemény címzett részére történő átadásáért.

Az első kézbesítés során az MPL futár a címzett vagy annak meghatalmazottjának beazonosítását követően először az utánvét összeg beszedését végzi el, amennyiben a küldemény postai utánvéttel került feladásra. Majd átadja a küldeményt címzett vagy annak meghatalmazottja részére.

FONTOS! A megrendelés feladását tartalmazó tájékoztató email levelünkben is felhívjuk kedves megrendelőink figyelmét arra, hogy az utánvét összeg kifizetése, vagy akár az utánvét nélküli küldemény átvétele előtt nagy alapossággal és körültekintéssel ellenőrizze a postai küldemény külső csomagolását, annak épségét. Ugyanis, ha bármilyen sérülést tapasztal a küldeményen, akkor vagy azonnal megtagadja a küldemény átvételét, vagy helyszíni átvételkor felhívja ügyfélszolgálatunkat a további teendőről, eljárással kapcsolatban.

Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen, akkor a címiraton feltüntetett címzetti magyarországi telefonszámon a Posta – az értesítő hátrahagyását megelőzően –megkísérli egyeztetni a másodszori kézbesítés időpontját.

A telefonszám hiánya, illetve az egyeztetési kísérlet sikertelensége esetén a Posta a csomag küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra, melyen feljegyzi a kézbesítési kísérlet dátumát (hónap, nap, időpont) és azt a telefonszámot, amelyen a másodszori kézbesítés időpontját a címzett egyeztetheti. A címzett által (az értesítő alapján) kezdeményezett egyeztetés elmaradása esetén a csomag küldemény kézbesítésének másodszori kísérletére a következő munkanapon kerül sor.

A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a Posta a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a kézbesítési pontot,illetve rendelkezésre tartási (őrzési) időt, ahol és ameddig a postacsomag küldeményt a jogosult átveheti.

A postacsomag küldemények a kézbesítési ponton a két kézbesítési kísérlet között nem vehetők át, a címzett vagy egyéb jogosult átvevő a postacsomag küldeményt csak a második kézbesítési kísérletet követően veheti át.

DÉLUTÁNI KÉZBESÍTÉSI LEHETŐSÉG

A Magyar Posta MPL lehetőséget nyújt 40 kg alatti küldemények esetén bizonyos településeken délutáni csomagkézbesítésre. Mivel nem minden településen van lehetőség délutáni kiszállításra, így ezen szolgáltatás igénylése előtt mindenféleképpen egyeztetés szükséges (telefonon vagy e-mailben) ügyfélszolgálatunkkal.

A délutáni kézbesítés menete:

A feladónak a címiraton tett rendelkezése alapján a Posta a postacsomag kézbesítését 17-20 óra között is megkísérli. Ez nem zárja ki azt, hogy a Posta a postacsomag küldemény kézbesítését általános (8- 17 óra között) időpontban is megkísérelje. Ha a vállalt időpont előtt történő kézbesítési kísérlet sikertelen, akkor a vállalt időben történő kézbesítés számít első kézbesítési kísérletnek. Ezen időintervallumban történő kézbesítési kísérletet a Posta csak a honlapján közzétett DÉLUTÁNI ÉS SZOMBATI KÉZBESÍTÉS dokumentumban közzétettek szerinti településeken vállalja.

Délutáni kézbesítést ellátó postai kézbesítési helyek az alábbi linken érhetőek el:

https://www.posta.hu/static/internet/download/ PASZF_KI16_Delutani_es_szombati_csomagkezbesitest_ ellato_postai_szolgaltatohelyek.pdf

INFORMÁCIÓ AZ MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL FELADOTT KÜLDEMÉNYEKRŐL

Az MPL futárszolgálattal feladott küldeményekről az alábbi módon tud tájékozódni:

A küldemény feladását követően a Magyar Posta MPL-től kapott E-mailben, melyben megtalálja küldemény feladásának a dátumát, a feladott küldemény(ek) azonosítóját, postai utánvét esetén az utánvét összeget, valamint a postai MPL ügyfélszolgálat telefonos és email-es elérhetőségeit.

A küldemény(ek) nyomon követése az MPL által megküldött e-mailben lévő küldemény azonosítóra klikkelve érhető el.

Az MPL futárszolgálat szállítási feltételeiről további részleteket a Magyar Posta hivatalos weboldalán található Postai Szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei oldalon „Általános Szerződési Feltételek”-ben, illetve az MPL Üzleti Csomag Fuvarozási Szolgáltatás oldalon található „MPL Üzleti csomag fuvarozási szolgáltatás Általános Szerződési Feltételei” –ben tájékozódhat:

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf/postai_aszf

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf/egyeb_aszf_1

SZÁLLÍTÁS DPD FUTÁRSZOLGÁLATTAL

Hasznos tanács!

Kérjük, hogy a beszereléshez a szakembert csak a termék/ek/ hiánytalan, sérülésmentes állapotban történő megérkezését követően szervezzék, mivel ellenkező esetben semmiféle kártérítési igényt nem nyújthat be irányunkba, az ebből eredő károkra vonatkozólag!

A DPD futárszolgálat a 50 kg alatti csomagküldemények kézbesítését várhatóan a felvételt követő munkanapon 8-18 óra között végzi, Magyarország területén, háztól házig szállítással.

KISZÁLLÍTÁS MENETE DPD FUTÁRSZOLGÁLATTAL

A csomagküldemények kiszállítását a DPD futárszolgálat kétszer kísérli meg. (egymást követő munkanapokon)

A DPD a Címzettet az által megadott e-mail-címre küldött elektronikus levélben értesíti a Küldemény felvételi napján, valamint a kiszállítás napján. Az e-mail-es értesítő tartalmazza a Küldemény csomagszámát, az esetleges utánvét összegét, a Feladó, valamint a Címzett adatait és a kézbesítés várható idejét.

Amennyiben a kiszállítás napja nem megfelelő a Címzett részére, az e-mail-ben szereplő link segítségével a kézbesítés napját át tudja ütemezni másik napra. A kézbesítés elhalasztásának maximális hossza 5 banki nap. 

A DPD a küldemény kiszállításának napján a Címzettnek a reggeli órákban újabb e-mailt küld, amelyben a küldeményének a várható kiszállítási idősávjáról (1 órás periódus) értesíti, így megtudja, hogy mely egyórás idősávon belül számíthat a DPD futár érkezésére. A fenti értesítés tájékoztató jellegű – figyelemmel a szolgáltatás jellegére, közlekedési és egyéb akadályok merülhetnek fel! Az egy órás periódus a Címzett által nem módosítható.

Ha a Küldemény kézbesítése első alkalommal nem járt sikerrel, a DPD írásbeli értesítő formájában tájékoztatja a Címzettet erről a tényről, és a Küldemény a DPD depóba visszakerülve a hiba okát egyértelműen azonosító szkennelést kap. Ezt követően a DPD a következő munkanapon ismét megkísérli a kézbesítést. Ha ez is sikertelen, a Címzettnek még lehetősége nyílik arra, hogy a második írásbeli értesítő elhelyezése utáni hét (7) napon belül a DPD-vel telefonon megbeszéljen egy harmadik időpontot (véghatáridő), amikor átveheti a Küldeményt. 

 

A címzett a személyes kézbesítés érdekében köteles biztosítani a címhely könnyű és biztonságos megközelítését. A gépkocsivezető a kézbesítéskor nem várakoztatható, várakoztatás esetén a kézbesítés megszakítható.

KÜLDEMÉNY ÁTVÉTELE

A Küldemény átvevője köteles az átvételkor a Küldeményt a futár jelenlétében megvizsgálni és nyilvánvaló, a Küldemény külső csomagolásán észlelt, felismerhető károk esetén felbontani és a felismerhető hiányosságokról, vagy egyéb károkról a futárral közösen a sérülés jellegét, mértékét, feltehető okát, valamint a kár részletes leírását tartalmazó jegyzőkönyvet felvenni, továbbá a sérülést és a kárt a feladónak, azaz  Hüperion Kft.-nek az alábbi elérhetőségeken haladéktalanul bejelenteni. Az átvevő köteles minden ésszerű intézkedést megtenni a kár enyhítése érdekében.

Küldemény sérülése/hiányossága esetén értesítendő:

: 06-30-616-7405, vagy 06-42-596-240 (Reklamációs mellék)

: info@netkazan.hu

A kézbesítés csak az utánvét kifizetése (ha van), és az átvételi igazolás (kézi vonakód-leolvasóban elektronikus úton is) aláírása után történik meg, a címzett azt megelőzően nem ellenőrizheti a csomag tartalmát.

Címzett megrendelőnek lehetősége van a küldemény átvételkor bankkártyás fizetésre is, amennyiben azt a megrendelés leadásakor jelezte, megjegyzésben megadta.

A kézbesítést a címzett aláírásával elektronikus úton hitelesíti, vagy annak hiányában a DPD és partnerei által kiállított nyomtatványon kerül sor a kézbesítés igazoltatására.

Amennyiben külsérelmi nyom nincsen és kibontás után láthatóan sérült a termék vagy hiányos, akkor címzettnek kell feladót értesítenie szintén a fenti elérhetőségeken, és jelezni az esetet átvételt követő 3 munkanapon belül. Ennek a határidőnek az elmulasztása jogvesztő.

FONTOS! Sérült küldemény esetén a címzett, azaz a vevő kárát csak abban az esetben tudjuk kártéríteni, ha a küldemény rendelkezik vagy a helyszínen, azaz átvételkor felvett jegyzőkönyvvel, vagy utólagos, nem látható sérülés, hiányosság esetén címzett ezen jogvesztő 3 munkanapon belül jelezte a kárt, panaszt feladó/eladó részére.

A fent leírát 3 munkanapos jogvesztő határidőt követően jelzett panasz esetén a címzett már sem a DPD sem pedig a feladó felé nem élhet kárigénnyel, mivel innentől nem igazolható egyértelműen a sérülés keletkezésének helye, módja és ideje.

Abban az esetben, ha a DPD futárszolgálattal egyeztetett harmadik időpontban történő kiszállítás is sikertelen – a Vevőnek felróható okból – ,és a küldemény ezt követően visszakerül az eladó raktárába, akkor az Eladó törli vevő megrendelését.

Amennyiben a későbbiekben mégis szeretné a törölt rendelésben foglaltak kiszállítását, akkor azokat újra meg kell rendelnie a Webáruházban, ebben az esetben a kifizetett vételárat az Eladó az új megrendelésbe beszámítja, a szállítás díját azonban ismét felszámítja. 

Címzett természetesen jogosult arra, hogy a panaszával kapcsolatban közvetlenül az DPD-hez is forduljon, vagyis címzett általi kárbejelentést tegyen. Ebben az esetben viszont, ha a vevő, azaz a címzett kíván kártérítési igénnyel élni a futárszolgálat felé, akkor a küldeményen keletkezett bármilyen nemű kárát a futárszolgálat téríti meg (indokolt esetben), melynek a várható átfutási ideje a beadást követő 30 naptári nap. Címzett megrendelő ezen esetben már a feladó, azaz a Hüperion Kft. felé semmilyen kárigénnyel nem élhet!

INFORMÁCIÓ A DPD FUTÁRSZOLGÁLATTAL FELADOTT KÜLDEMÉNYEKRŐL

Megrendelőink a DPD futárszolgálattal feladott küldemények szállítási állapotáról az alábbi módokon tájékozódhat:

Küldeménynyomkövetés:

A feladást követően megküldött értesítő e-mailben lévő küldeményazonosítóra hivatkozva, a https://www.dpd.com/tracking/(lang)/hu_HU  weboldalon található Tracking információs ablakban.

Címmódosítás, átütemezés:

Amennyiben a kézbesítés napja vagy a kézbesítési cím nem megfelelő, a feladáskor megküldött értesítő emailben lévő hivatkozásra kattintva, illetve a https://netcsomagom.dpd.hu/oldalon változtathatja meg a kézbesítés napját, illetve címadatait.

Gyorsan és egyszerűen kérhet telefonon információt a DPD vevőszolgálat elérhetőségén: Hétfőn 7.00-19.00 óráig, Keddtől - Péntekig 08.00 – 18.00 óraig +36/1-501-6200 telefonszámon.

A  DPD futárszolgálat szállítási feltételeiről illetve további részletekről a https://www.dpd.com/hu weboldalán található „Általános Szerződési Feltételek”-ben tájékozódhat: https://www.dpd.com/hu/home/szallitas/aszf

RABEN SZÁLLÍTÁS

A Raben futárszolgálattal visszaigazolt egyedi megrendelések feladása és kiszállítás az alább leírtak szerint történik:

Egyedi küldeménynek számítanak azok a termékek, amelyek terjedelmének és magasságának függvényében egyedi szállítást igényelnek. (jellemzően a 180 cm-t meghaladó magasságú/szélességű termékek)

A Raben Traqns European Hungary Kft. a küldemények felvételét és kiszállítását gyűjtőfuvarban végzi.

 

A küldemény felvételére a tájékoztató emailben megadott napon érkezik ki a Raben futárszolgálat a feladó, azaz a Hüperion Kft. adott telephelyére 8-17 óra között.

A küldemény(ek) kiszállítása munkanapokon, normál munkaidőben (8:00-17:00 között) történik. Mivel gyűjtő szállításban terítő körök vannak, minden esetben próbálják adott napon, vagyis a feladást követő munkanapon a régió kiszállításait, felvételeit a legoptimálisabban tervezni, ezért a Raben futárszolgálat nem tud pontos időpontokat megadni a kiszállításra vonatkozóan. A Raben jelenlegi rendszerében lehetőséget biztosít arra, hogy a sofőr érkezés előtt értesítse a címzettet, illetve amennyiben a kiszállítás akadályba ütközik (hibás lerakási cím, nincs ott a címzett) a megbízásban megadott kontakt telefonszámon megpróbálja a címzettet elérni.

Extrém esetben mikor mindenképp szükség van címzettnek információra a küldeményre vonatkozóan, akkor az alábbi Raben ügyfélszolgálati elérhetőségeken tud direktben kapcsolatot felvenni, és érdeklődni a szállítás állapotáról.

Raben ügyfélszolgálat:

Telefon: +36 24 502 000

E-mail: hungary.info@raben-group.com

RABEN KÜLDEMÉNY ÁTVÉTELE

A küldemény átvétele, az esetleges utánvét kifizetése előtt mindenféleképpen alaposan ellenőrizze a küldemény külső csomagolását! Abban az esetben, ha bármilyen sérülést tapasztal a küldemény csomagolásán, vagy már olyan jellegű a sérülés, amely a beltartalmat képző termék sérülésére is okot ad, akkor mindenféleképpen még átvétel előtt készítsenek a futárral jegyzőkönyvet, vagy természetesen jogában áll súlyos sérülés esetén a küldemény átvételét megtagadni. Sérült küldemény esetén a további kárügyintézés és a panasz elfogadásának feltétele, hogy a készült jegyzőkönyv mellett a szállítólevélen mindenféleképpen tüntessék fel, hogy „a termék sérülten érkezett”, valamint ha megtagadja az átvételt, akkor írják rá a csomagra is, hogy „átvételt sérülés okán megtagadta”.

Ha címzett a küldeményt sérülten jegyzőkönyv nélkül veszi át, vagy fent leírtakat nem teljesíti sérülés esetén, akkor már sem a szállítmányozó, sem pedig a feladó nem tudja a panaszt befogadni, mivel ekkor már nem igazolható egyértelműen a szállítási sérülés, vagyis a terméken keletkezett sérülés helye, módja és ideje.

 

RENDELKEZÉSEK

A webáruházban rendelt termékek kiszállítási sikertelensége – legyen az bármelyik szállítmányozó- , és ezáltal a megrendelés nem teljesítése nem róható fel a feladó részére abban az esetben, ha

    • a megrendelő által megadott szállítási cím nem megközelíthető a posta által használt gépjárművek bármelyikével,
    • a megrendelő rossz szállítási címet, telefonos elérhetőséget adott meg feladó részre,
    • a megrendelő egyéb saját hibája, problémája okán nem veszi át a küldeményt.

Szállítási sérülések

A Hüperion Kft. minden esetben meggyőződik arról, hogy a feladott áru sértetlen és a csomagolás megfelelő, melyről fényképfelvételt is készíthet. Amennyiben a küldemény törékeny, sérülékeny, illetve a tartalom jellege a különleges adatkezelést indokolja, abban az esetben az Eladó a küldemény feladásakor egyértelműen rögzíti és feltünteti a címiraton a „sérülékeny, törékeny” feliratot, biztosítva ezáltal a tőle elvárható kellő körültekintést a szállításból adódó esetleges sérülések elkerülése érdekében.

Felhívjuk minden Vásárlónk figyelmét arra, hogy amennyiben a küldemény átvételekor akár mennyiségi, akár minőségi hiányosságot vél felfedezni, vagy állapít meg, jogosult a Posta vagy DPD futár jelenlétében kármegállapítási jegyzőkönyvet felvenni, illetve kérje is a jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben ilyen kármegállapítási jegyzőkönyvet nem vesznek fel, az jogvesztéssel jár.

Ha a részleges elveszés vagy a megsérülés a kézbesítéskor azonnal nem ismerhető fel, azt a kézbesítéstől számított három munkanapos jogvesztő határidőn belül tudja Ön, mint Vevő a Postához/DPD futárszolgálathoz vagy Cégünkhöz írásban bejelenteni. Minderre tekintettel felhívjuk minden Vásárlónk figyelmét, hogy az áru átvételét követő 3 munkanapon belül minden esetben vizsgálja már az árut, hogy az a szállításkor nem sérült-e/ nem hiányos e, mivel a szállításból eredő kár érvényesítésére kizárólag ezen 3 munkanapon belül van lehetőség. A kárigény elbírálásához a teljes küldeményt – a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt – kell a Posta rendelkezésére bocsátani, így azt közvetlenül a Vevő tudja eljuttatni a Postához. A kármegállapítási jegyzőkönyv mintáját az Általános Szerződési feltételek végén található linkre kattintva töltheti le.

Az áruban a szállításból eredően bekövetkezett károkért a Hüperion Kft. felelősséget nem vállal.