SZÁLLÍTÁS
SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK
2021.06.29-től az alábbi árakon szállítunk házhoz:
A webáruházba leadott, vagy a webáruház email címére megküldött rendelések bruttó összértékére az alábbi bruttó szállítási költségek vonatkoznak:
MEGRENDELÉS ÖSSZÉRTÉKE |
SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG |
15.000 Ft alatt |
1400 Ft |
15.000 - 50.000 Ft között |
2400 Ft |
50.000 - 100.000 Ft között |
2600 Ft |
100.000 Ft felett |
INGYENES |
A termék(ek) kiszállítását a Magyar Posta logisztikai üzletága, az MPL, a RABEN, a TLS Express futárszolgálat végzi Magyarország egész területén.
Megrendelőinket a megrendelés feladását visszaigazoló E-mailben tájékoztatjuk, hogy a küldeménye(i) – annak jellegéből adódóan -, melyik szállítmányozó céggel kerül(nek) feladásra.
A feltüntetett szállítási díjak nem egyeznek meg a fent megnevezett szállítmányozók szállítási díjaival.
MAGYAR POSTA MPL SZÁLLÍTÁS
A Posta a postacsomagok kézbesítését munkanapokon 08.00 és 17.00 óra között kétszer kísérli meg. A kiszállítás és a kézbesítés a címhelyen lévő első zárható kapuig, ajtóig történik.
Az MPL futár a Magyar Posta ÁSZF-je és a megkötött közös szerződés szerint nem köteles a kiszállított küldeményt kapun/épületen belül kikézbesíteni vagy mozgatni.
A Magyar Posta MPL üzletága a webáruházunkban rendelt termékeket az alábbi módon szállítja ki Megrendelő/Címzett részre:
40 kg alatti küldeményeket a Magyar Posta MPL futárszolgálata egy kis szállító autóval (kis zöld autó) és egy futárral/sofőrrel, kézi erővel mozgatva kézbesíti.
40 kg feletti küldeményeket a Magyar Posta MPL emelő hátfalas autóval szállítja ki egy sofőrrel, a küldeményt pedig kézi emelő segítségével mozgatja a sofőr futár a Megrendelő/Címzett kapujáig.
FONTOS! Mindkét esetben az MPL futár nem hagyhatja el a gépjárművét, tehát emeletre, kapun belüli egyéb helyre nem tud kézbesíteni!
KISZÁLLÍTÁS MENETE MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL
A küldemények kiszállítását az MPL futár (egymást követő munkanapokon) kétszer kísérli meg.
A személyes kézbesítés érdekében a címzett köteles biztosítani a címhely egyszerű beazonosíthatóságát valamint könnyű és biztonságos megközelítését (pl.: lépcsőházi kulcs, kapukód rendelkezésre bocsátása, az állattartás szabályainak betartása).
A címzetten kívüli egyéb jogosult átvevő a polgári jog általános szabályai szerint felel a postai küldemény címzett részére történő átadásáért.
Az első kézbesítés során az MPL futár a címzett vagy annak meghatalmazottjának beazonosítását követően először az utánvét összeg beszedését végzi el, amennyiben a küldemény postai utánvéttel került feladásra. Majd átadja a küldeményt címzett vagy annak meghatalmazottja részére.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen, akkor a címiraton feltüntetett címzetti magyarországi telefonszámon a Posta – az értesítő hátrahagyását megelőzően –megkísérli egyeztetni a másodszori kézbesítés időpontját.
A telefonszám hiánya, illetve az egyeztetési kísérlet sikertelensége esetén a Posta a csomag küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra, melyen feljegyzi a kézbesítési kísérlet dátumát (hónap, nap, időpont) és azt a telefonszámot, amelyen a másodszori kézbesítés időpontját a címzett egyeztetheti. A címzett által (az értesítő alapján) kezdeményezett egyeztetés elmaradása esetén a csomag küldemény kézbesítésének másodszori kísérletére a következő munkanapon kerül sor.
A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a Posta a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a kézbesítési pontot,illetve rendelkezésre tartási (őrzési) időt, ahol és ameddig a postacsomag küldeményt a jogosult átveheti.
A postacsomag küldemények a kézbesítési ponton a két kézbesítési kísérlet között nem vehetők át, a címzett vagy egyéb jogosult átvevő a postacsomag küldeményt csak a második kézbesítési kísérletet követően veheti át.
INFORMÁCIÓ AZ MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL FELADOTT KÜLDEMÉNYEKRŐL
Az MPL futárszolgálattal feladott küldeményekről az alábbi módon tud tájékozódni:
A küldemény feladását követően a Magyar Posta MPL-től kapott E-mailben, melyben megtalálja küldemény feladásának a dátumát, a feladott küldemény(ek) azonosítóját, postai utánvét esetén az utánvét összeget, valamint a postai MPL ügyfélszolgálat telefonos és email-es elérhetőségeit.
A küldemény(ek) nyomon követése az MPL által megküldött e-mailben lévő küldemény azonosítóra klikkelve érhető el.
Az MPL futárszolgálat szállítási feltételeiről további részleteket a Magyar Posta hivatalos weboldalán található Postai Szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei oldalon „Általános Szerződési Feltételek”-ben, illetve az MPL Üzleti Csomag Fuvarozási Szolgáltatás oldalon található „MPL Üzleti csomag fuvarozási szolgáltatás Általános Szerződési Feltételei” –ben tájékozódhat:
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf/postai_aszf
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf/egyeb_aszf_1
EGYEDI KÜLDEMÉNY SZÁLLÍTÁS
Egyedi küldeménynek számítanak azok a termékek, amelyek terjedelmének és magasságának függvényében egyedi szállítást igényelnek. (jellemzően a 180 cm-t meghaladó magasságú/szélességű termékek)
Az egyedi küldemények szállíttatását webáruházunk a RABEN vagy a TLS Express Kft. (Palletways hálózat) szállítmányozókkal végezteti, melyről a feladást visszaigazoló email tájékoztató levelünkben tájékoztatjuk megrendelőinket.
RABEN SZÁLLÍTÁS
A Raben futárszolgálattal visszaigazolt egyedi megrendelések feladása és kiszállítás az alább leírtak szerint történik:
A Raben Traqns European Hungary Kft. a küldemények felvételét és kiszállítását gyűjtőfuvarban végzi.
A küldemény felvételére a tájékoztató emailben megadott napon érkezik ki a Raben futárszolgálat a feladó, azaz a Hüperion Kft. adott telephelyére 8-17 óra között.
A küldemény(ek) kiszállítása munkanapokon, normál munkaidőben (8:00-17:00 között) történik. Mivel gyűjtő szállításban terítő körök vannak, minden esetben próbálják adott napon, vagyis a feladást követő munkanapon a régió kiszállításait, felvételeit a legoptimálisabban tervezni, ezért a Raben futárszolgálat nem tud pontos időpontokat megadni a kiszállításra vonatkozóan. A Raben jelenlegi rendszerében lehetőséget biztosít arra, hogy a sofőr érkezés előtt értesítse a címzettet, illetve amennyiben a kiszállítás akadályba ütközik (hibás lerakási cím, nincs ott a címzett) a megbízásban megadott kontakt telefonszámon megpróbálja a címzettet elérni.
Extrém esetben mikor mindenképp szükség van címzettnek információra a küldeményre vonatkozóan, akkor az alábbi Raben ügyfélszolgálati elérhetőségeken tud direktben kapcsolatot felvenni, és érdeklődni a szállítás állapotáról.
Raben ügyfélszolgálat:
Telefon: +36 24 502 000
E-mail: hungary.info@raben-group.com
RABEN KÜLDEMÉNY ÁTVÉTELE
A RABEN futárszolgálat szállítási feltételeiről további részleteket a RABEN Group hivatalos weboldalán található Általános Szerződési Feltételei oldalon található:
https://magyarorszag.raben-group.com/uegyfelzona/altalanos-szerzodesi-feltetelek
TLS Express Kft. szállítás
A TLS Express Kft. a küldemény kiszállítását normál munkaidőben 7:00-17:00 óra között végzi. Ezen időintervallumon belül a kiszállítós jármű bármikor megérkezhet a címre és leteheti az árut.
A kiszállítás napján, legkésőbb a kiszállítás várható időpontjától számított 1 órával előbb, a kiszállítást végző futár felveszi a kapcsolatot a címzettel, a megrendeléskor leadott telefonszámon.
A küldeményt a TLS Express Kft. szállítmányozó cég jellemzően egy 12 tonnás emelő hátfalas autóval szállítja ki a fent megadott időszakban kaputól - kapuig szolgáltatással a megrendelő által megadott szállítási címre.
TLS Express KÜLDEMÉNY ÁTVÉTELE
Szállítmányozó a megrendelés visszaigazolásában szereplő felvételi napon veszi fel a küldeményt.
Szállítási cím vagy felvételi nap módosítására csak a visszaigazoló emailben megadott felvételi nap 12 óráig van lehetőség! Azt követően, hogy a szállítmányozó átvette tőlünk a küldeményt, már nincs lehetőség szállítási cím vagy szállítási nap módosításra.
A küldemény felvételének napján a TLS Express Kft. megadja feladó részére a küldemény szállítási azonosítóját, mely segítségével a küldemény nyomon követhető és információt kérhet a szállítás állapotáról ügyfélszolgálatunkon munkanapokon 8-16 óra között az alábbi elérhetőségeken:
Telefonos elérhetőség: 06-30-616-7405, 06-42-596-240
E-mail elérhetőség: info@netkazan.hu
SÉRÜLÉS, HIÁNYOSSÁG BEJELENTÉSE TLS Express KÜLDEMÉNY ESETÉN
Sérülés, hiányosság esetén a címzett a küldemény átvételét követő 24 órán belül tudja jelezni részünkre az alábbi elérhetőségen.
A sérülésről, hiányosságról nagyon fontos helyszínen átvételkor fotó(k) készítése, melyet kérünk megküldeni részünkre a 24 órán belül a lent megadott email címünkre!
Ha már átvételkor, helyszínen észleli címzett a sérülést, vagy hiányosságot, akkor azt címzettnek kell feltütetnie, ráírnia a sofőrtől kapott fuvarlevélre dátummal és aláírással. Ezen dokumentumról érdemes címzettnek egy fotót készíteni a további ügyintézéshez.
RENDELKEZÉSEK
A webáruházban rendelt termékek kiszállítási sikertelensége – legyen az bármelyik szállítmányozó- , és ezáltal a megrendelés nem teljesítése nem róható fel a feladó részére abban az esetben, ha
- a megrendelő által megadott szállítási cím nem megközelíthető a posta által használt gépjárművek bármelyikével,
- a megrendelő rossz szállítási címet, telefonos elérhetőséget adott meg feladó részre,
- a megrendelő egyéb saját hibája, problémája okán nem veszi át a küldeményt.
SZÁLLÍTÁSI SÉRÜLÉSEK
A Hüperion Kft. minden esetben meggyőződik arról, hogy a feladott áru sértetlen és a csomagolás megfelelő, melyről fényképfelvételt is készíthet. Amennyiben a küldemény törékeny, sérülékeny, illetve a tartalom jellege a különleges adatkezelést indokolja, abban az esetben az Eladó a küldemény feladásakor egyértelműen rögzíti és feltünteti a címiraton a „sérülékeny, törékeny” feliratot, biztosítva ezáltal a tőle elvárható kellő körültekintést a szállításból adódó esetleges sérülések elkerülése érdekében.
Ha a részleges elveszés vagy a megsérülés a kézbesítéskor azonnal nem ismerhető fel, azt a kézbesítéstől számított három munkanapos jogvesztő határidőn belül tudja Ön, mint Vevő az adott futárszolgálathoz vagy Cégünkhöz írásban bejelenteni.
Minderre tekintettel felhívjuk minden Vásárlónk figyelmét, hogy az áru átvételét követő 3 munkanapon belül minden esetben vizsgálja már az árut, hogy az a szállításkor nem sérült-e/ nem hiányos e, mivel a szállításból eredő kár érvényesítésére kizárólag ezen 3 munkanapon belül van lehetőség. A kárigény elbírálásához a teljes küldeményt – a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt – kell a szállítmányozó rendelkezésére bocsátani, így azt közvetlenül a Vevő tudja eljuttatni a szállítmányozóhoz. A kármegállapítási jegyzőkönyv mintáját az Általános Szerződési feltételek végén található linkre kattintva töltheti le.
Az áruban a szállításból eredően bekövetkezett károkért a Hüperion Kft. felelősséget nem vállal.