A netkazan.hu 2017-ben az Ország boltja Minőségi Díj nyertese A netkazan.hu 2016-ban az Ország boltja Minőségi Díj nyertese A netkazan.hu 2015-ben az Ország boltja Népszerűségi Díj nyertese A netkazan.hu különdíjas az Év honlapja 2014-es versenyen A netkazan.hu 2014-ben az Ország boltja Minőségi Díj nyertese

SZÁLLÍTÁS

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK

A webáruházba leadott, vagy esetleg a webáruház email címére megküldött rendelésekre az alábbi szállítási költségek vonatkoznak:

Ha a megrendelés összértéke bruttó 50.000 FT FELETTI összeg, akkor a KISZÁLLÍTÁS INGYENES

Ha a megrendelés összértéke bruttó 15.000 Ft és 50.000 Ft KÖZÖTTI összeg, akkor a SZÁLLÍTÁSI DÍJ bruttó 2200 Ft

Ha a megrendelés összértéke bruttó 15.000 Ft ALATTI összeg, akkor a SZÁLLÍTÁSI DÍJ bruttó 1300 Ft.

A termék(ek) kiszállítását a Magyar Posta logisztikai üzletága, az MPL, illetve a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft., azaz a GLSfutárszolgálat végzi Magyarország egész területén.
Megrendelőinket a megrendelés feladását visszaigazoló E-mailben tájékoztatjuk, hogy a küldeménye(i) – annak jellegéből adódóan -, melyik szállítmányozó céggel kerül(nek) feladásra.

A feltüntetett szállítási díjak nem egyeznek meg sem az MPL, sem pedig a GLS szállítási díjaival.

SZÁLLÍTÁS MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL

Hasznos tanács!

Kérjük, hogy a beszereléshez a szakembert csak a termék/ek hiánytalan, sérülésmentes állapotban történő megérkezését követően szervezzék, mivel ellenkező esetben semmiféle kártérítési igényt nem nyújthat be irányunkba!"

A Posta a postacsomagok kézbesítését munkanapokon 08.00 és 17.00 óra között kétszer kísérli meg. A kiszállítás és a kézbesítés kaputól-kapuig szolgáltatást jelent.

Az MPL futár a Magyar Posta ÁSZF-je és a megkötött közös szerződés szerint nem köteles a kiszállított küldeményt kapun/épületen belül kikézbesíteni vagy mozgatni.

A Magyar Posta MPL üzletága a webáruházunkban rendelt termékeket az alábbi módon szállítja ki Megrendelő/Címzett részre:

40 kg alatti küldeményeket a Magyar Posta MPL futárszolgálata egy kis szállító autóval (kis zöld autó) és egy futárral/sofőrrel, kézi erővel mozgatva kézbesíti.

40 kg feletti küldeményeket a Magyar Posta MPL emelő hátfalas autóval szállítja ki egy sofőrrel, a küldeményt pedig kézi emelő segítségével mozgatja a sofőr futár a Megrendelő/Címzett kapujáig.

FONTOS! Mindkét esetben az MPL futár nem hagyhatja el a gépjárművét, tehát emeletre, kapun belüli egyéb helyre nem tud kézbesíteni!

KISZÁLLÍTÁS MENETE MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL

A küldemények kiszállítását az MPL futár (egymást követő munkanapokon) kétszer kísérli meg.

A személyes kézbesítés érdekében a címzett köteles biztosítani a címhely egyszerű beazonosíthatóságát valamint könnyű és biztonságos megközelítését (pl.: lépcsőházi kulcs, kapukód rendelkezésre bocsátása, az állattartás szabályainak betartása).

A címzetten kívüli egyéb jogosult átvevő a polgári jog általános szabályai szerint felel a postai küldemény címzett részére történő átadásáért.

Az első kézbesítés során az MPL futár a címzett vagy annak meghatalmazottjának beazonosítását követően először az utánvét összeg beszedését végzi el, amennyiben a küldemény postai utánvéttel került feladásra. Majd átadja a küldeményt címzett vagy annak meghatalmazottja részére.

FONTOS! A megrendelés feladását tartalmazó tájékoztató email levelünkben is felhívjuk kedves megrendelőink figyelmét arra, hogy az utánvét összeg kifizetése, vagy akár az utánvét nélküli küldemény átvétele előtt nagy alapossággal és körültekintéssel ellenőrizze a postai küldemény külső csomagolását, annak épségét. Ugyanis, ha bármilyen sérülést tapasztal a küldeményen, akkor vagy azonnal megtagadja a küldemény átvételét, vagy helyszíni átvételkor felhívja ügyfélszolgálatunkat a további teendőről, eljárással kapcsolatban.

Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen, akkor a címiraton feltüntetett címzetti magyarországi telefonszámon a Posta – az értesítő hátrahagyását megelőzően –megkísérli egyeztetni a másodszori kézbesítés időpontját.

A telefonszám hiánya, illetve az egyeztetési kísérlet sikertelensége esetén a Posta a csomag küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra, melyen feljegyzi a kézbesítési kísérlet dátumát (hónap, nap, időpont) és azt a telefonszámot, amelyen a másodszori kézbesítés időpontját a címzett egyeztetheti. A címzett által (az értesítő alapján) kezdeményezett egyeztetés elmaradása esetén a csomag küldemény kézbesítésének másodszori kísérletére a következő munkanapon kerül sor.

A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a Posta a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a kézbesítési pontot,illetve rendelkezésre tartási (őrzési) időt, ahol és ameddig a postacsomag küldeményt a jogosult átveheti.

A postacsomag küldemények a kézbesítési ponton a két kézbesítési kísérlet között nem vehetők át, a címzett vagy egyéb jogosult átvevő a postacsomag küldeményt csak a második kézbesítési kísérletet követően veheti át.

DÉLUTÁNI KÉZBESÍTÉSI LEHETŐSÉG

A Magyar Posta MPL lehetőséget nyújt 40 kg alatti küldemények esetén bizonyos településeken délutáni csomagkézbesítésre. Mivel nem minden településen van lehetőség délutáni kiszállításra, így ezen szolgáltatás igénylése előtt mindenféleképpen egyeztetés szükséges (telefonon vagy e-mailben) ügyfélszolgálatunkkal.

A délutáni kézbesítés menete:

A feladónak a címiraton tett rendelkezése alapján a Posta a postacsomag kézbesítését 17-20 óra között is megkísérli. Ez nem zárja ki azt, hogy a Posta a postacsomag küldemény kézbesítését általános (8- 17 óra között) időpontban is megkísérelje. Ha a vállalt időpont előtt történő kézbesítési kísérlet sikertelen, akkor a vállalt időben történő kézbesítés számít első kézbesítési kísérletnek. Ezen időintervallumban történő kézbesítési kísérletet a Posta csak a honlapján közzétett DÉLUTÁNI ÉS SZOMBATI KÉZBESÍTÉS dokumentumban közzétettek szerinti településeken vállalja.

Délutáni kézbesítést ellátó postai kézbesítési helyek az alábbi linken érhetőek el:

https://www.posta.hu/static/internet/download/PASZF_KI16_Delutani_es_szombati_csomagkezbesitest_ellato_postai_szolgaltatohelyek.pdf

INFORMÁCIÓ AZ MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL FELADOTT KÜLDEMÉNYEKRŐL

Az MPL futárszolgálattal feladott küldeményekről az alábbi módon tud tájékozódni:

A küldemény feladását követően a Magyar Posta MPL-től kapott E-mailben, melyben megtalálja küldemény feladásának a dátumát, a feladott küldemény(ek) azonosítóját, postai utánvét esetén az utánvét összeget, valamint a postai MPL ügyfélszolgálat telefonos és email-es elérhetőségeit.

A küldemény(ek) nyomon követése az MPL által megküldött e-mailben lévő küldemény azonosítóra klikkelve érhető el.

Az MPL futárszolgálat szállítási feltételeiről további részleteket a Magyar Posta hivatalos weboldalán található Postai Szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei oldalon „Általános Szerződési Feltételek”-ben, illetve az MPL Üzleti Csomag Fuvarozási Szolgáltatás oldalon található „MPL Üzleti csomag fuvarozási szolgáltatás Általános Szerződési Feltételei” –ben tájékozódhat:

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf/postai_aszf

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf/egyeb_aszf_1

SZÁLLÍTÁS GLS FUTÁRSZOLGÁLATTAL

Hasznos tanács!

Kérjük, hogy a beszereléshez a szakembert csak a termék/ek hiánytalan, sérülésmentes állapotban történő megérkezését követően szervezzék, mivel ellenkező esetben semmiféle kártérítési igényt nem nyújthat be irányunkba!"

A GLS futárszolgálat a 40 kg alatti csomagküldemények kézbesítését a felvételt követő munkanapon 8-17 óra között végzi, Magyarország területén, háztól házig szállítással.

KISZÁLLÍTÁS MENETE GLS FUTÁRSZOLGÁLATTAL

A csomagküldemények kiszállítását a GLS futárszolgálat háromszor kísérli meg. (egymást követő munkanapokon)

A csomag feladásakor a GLS futárszolgálat a címzettet az általa megrendelésben megadott email címen értesíti, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét.
A kiszállítás napjának reggelén ismét értesítést kap a címzett e-mailben és SMS-ben, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.

Az első sikertelen kézbesítési kísérletet követően a címzett az általa megadott e-mail címre értesítést kap a GLS futárszolgálattól, melyben címzett a tárolási határidők figyelembe vételével, rendelkezhetegy új időpontban történő kiszállításról, egy általa megadott új címen történő kézbesítésről, a csomag egy választott CsomagPontba történő kiszállításáról vagy annak a GLS Hungary depóiban történő személyes átvételéről, illetve megtagadhatja a csomag átvételét.

Rendelkezés hiányában a csomag a feladást követő első, harmadik és ötödik munkanapon kerül automatikusan kiszállításra.

A címzett a személyes kézbesítés érdekében köteles biztosítani a címhely könnyű és biztonságos megközelítését. A gépkocsivezető a kézbesítéskor nem várakoztatható, várakoztatás esetén a kézbesítés megszakítható.

KÜLDEMÉNY ÁTVÉTELE

A kézbesítés csak az utánvét kifizetése (ha van), és az átvételi igazolás (kézi vonakód-leolvasóban elektronikus úton is) aláírása után történik meg, a címzett azt megelőzően nem ellenőrizheti a csomag tartalmát. Címzett megrendelőnek lehetősége van a küldemény átvételkor bankkártyás fizetésre is, amennyiben azt a megrendelés leadásakor jelezte, megjegyzésben megadta.

A kézbesítést a címzett aláírásával elektronikus úton hitelesíti, vagy annak hiányában a GLS Hungary és partnerei által kiállított nyomtatványon kerül sor a kézbesítés igazoltatására. A gépkocsivezető az aláírás mellett kéri az átvevő nevének megadását, amit a kézi szkennerben tárolt adatok mellé berögzíti, így az átvevő neve a telefonos vagy elektronikus csomaginformációról előkereshető.

Abban az esetben,ha a címzett külsérelmi nyomot lát a csomagon vagy hiányosnak találja a küldeményt, akkor kérnie kell a csomag tételes átadását, kárjegyzőkönyv felvételét, és utasítsa el a küldemény átvételét. A káreseményt pedig jelezze felénk a 06-30-6167405 ügyfélszolgálati telefonszámunkon.

Ha címzett a küldeményt látható külsérelmi nyom ellenére átveszi, akkor a címzett nem élhet utólagos kártérítéssel, panasszal sem a feladó, sem a futárszolgálat felé, ebben az esetben a kárfelelősség a címzett átvevőé.

Amennyiben külsérelmi nyom nincsen és kibontás után láthatóan sérült a termék vagy hiányos, akkor feladó részére kell a címzettnek jelezni az esetet átvételt követő 3 munkanapon belül. Ennek a határidőnek az elmulasztása jogvesztő.

Amennyiben a 3. kiszállítás is sikertelen – a Vevőnek felróható okból – és a küldemény visszakerül az eladó raktárában, akkor az Eladó törli a megrendelését.

Amennyiben a későbbiekben mégis szeretné a törölt rendelésben foglaltak kiszállítását, akkor azokat újra meg kell rendelnie a Webáruházban, ebben az esetben a kifizetett vételárat az Eladó az új megrendelésbe beszámítja, a szállítás díját azonban ismét felszámítja. Amennyiben panaszával kapcsolatban problémája merül fel, panaszával közvetlenül az GLS-hez fordulhat.

INFORMÁCIÓ A GLS FUTÁRSZOLGÁLATTAL FELADOTT KÜLDEMÉNYEKRŐL

Megrendelőink a GLS futárszolgálattal feladott küldemények szállítási állapotáról az alábbi módokon tájékozódhat:

A küldemény feladásakor a GLS futárszolgálat által küldött e-mailben lévő küldeményazonosítóra hivatkozva a www.csomagom.euweboldalon változtathat a csomag kiszállítási helyén, vagy időpontján.

Küldeménynyomkövetés: az e-mailben megküldött küldeményazonosítóra hivatkozva a https://gls-group.eu/HU/hu/home weboldalon található Track&Trace információs ablakban.

Gyorsan és egyszerűen kérhet telefonon információt a címzettek részére fenntartott vevőszolgálat elérhetőségén: hétfőtől-péntekig 7.00-20.00 óráig, a +36-1-802-0265 direkt telefonszámon.

A GLS futárszolgálat szállítási feltételeiről további részleteket a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. weboldalán található „Általános Szerződési Feltételek”-ben tájékozódhat: https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek

RENDELKEZÉSEK

A webáruházban rendelt termékek kiszállítási sikertelensége – legyen az bármelyik szállítmányozó- , és ezáltal a megrendelés nem teljesítése nem róható fel a feladó részére abban az esetben, ha

  • a megrendelő által megadott szállítási cím nem megközelíthető a posta által használt gépjárművek bármelyikével,
  • a megrendelő rossz szállítási címet, telefonos elérhetőséget adott meg feladó részre,
  • a megrendelő egyéb saját hibája, problémája okán nem veszi át a küldeményt.

Szállítási sérülések

A Hüperion Kft. minden esetben meggyőződik arról, hogy a feladott áru sértetlen és a csomagolás megfelelő, melyről fényképfelvételt is készíthet. Amennyiben a küldemény törékeny, sérülékeny, illetve a tartalom jellege a különleges adatkezelést indokolja, abban az esetben az Eladó a küldemény feladásakor egyértelműen rögzíti és feltünteti a címiraton a „sérülékeny, törékeny” feliratot, biztosítva ezáltal a tőle elvárható kellő körültekintést a szállításból adódó esetleges sérülések elkerülése érdekében.

Felhívjuk minden Vásárlónk figyelmét arra, hogy amennyiben a küldemény átvételekor akár mennyiségi, akár minőségi hiányosságot vél felfedezni, vagy állapít meg, jogosult a Posta vagy GLS futár jelenlétében kármegállapítási jegyzőkönyvet felvenni, illetve kérje is a jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben ilyen kármegállapítási jegyzőkönyvet nem vesznek fel, az jogvesztéssel jár.

Ha a részleges elveszés vagy a megsérülés a kézbesítéskor azonnal nem ismerhető fel, azt a kézbesítéstől számított három munkanapos jogvesztő határidőn belül tudja Ön, mint Vevő a Postához/GLS futárszolgálathoz vagy Cégünkhöz írásban bejelenteni. Minderre tekintettel felhívjuk minden Vásárlónk figyelmét, hogy az áru átvételét követő 3 munkanapon belül minden esetben vizsgálja már az árut, hogy az a szállításkor nem sérült-e/ nem hiányos e, mivel a szállításból eredő kár érvényesítésére kizárólag ezen 3 munkanapon belül van lehetőség. A kárigény elbírálásához a teljes küldeményt – a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt – kell a Posta rendelkezésére bocsátani, így azt közvetlenül a Vevő tudja eljuttatni a Postához. A kármegállapítási jegyzőkönyv mintáját az Általános Szerződési feltételek végén található linkre kattintva töltheti le.

Az áruban a szállításból eredően bekövetkezett károkért a Hüperion Kft. felelősséget nem vállal.