SZÁLLÍTÁS

 

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK

 

2021.06.29-től az alábbi árakon szállítunk házhoz: 

A webáruházba leadott, vagy a webáruház email címére megküldött rendelések bruttó összértékére az alábbi bruttó szállítási költségek* vonatkoznak:

MEGRENDELÉS ÖSSZÉRTÉKE

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG

 

GLS

MPL

15.000 Ft alatt

2490 Ft

1400 Ft

15.000 - 50.000 Ft között

3990 Ft

2400 Ft

50.000 - 100.000 Ft között

4990 Ft

2600 Ft

100.000 Ft felett

5990 Ft

Ingyenes

GLS XXL (Megrendelés Összértékétől Függetlenül)

9990 Ft

* Kivéve: GLS XXL Fuvarozási szolgáltatás
 

A termék(ek) kiszállítását a Magyar Posta logisztikai üzletága, az MPL, a Sprinter, a GLS és GLS XXL, a TLS Express  futárszolgálat és a FOXPOST Zrt. végzi Magyarország egész területén.
Megrendelőinket a megrendelés feladását visszaigazoló E-mailben tájékoztatjuk, hogy a küldeménye(i) – annak jellegéből adódóan -, vagy a választott szállítási módnak megfelelően, melyik szállítmányozó céggel kerül(nek) feladásra.

 

Az utólagos fizetés kezelése mindenkinek drága, így utánvétes fizetési mód esetén, sajnos kénytelenek vagyunk egy csekély 480 Ft UTÁNVÉT KEZELÉSI DÍJ összeget felszámolni.

 

A feltüntetett szállítási díjak nem egyeznek meg a fent megnevezett szállítmányozók szállítási díjaival.

 

 

 

MAGYAR POSTA MPL SZÁLLÍTÁS

 

Hasznos tanács!
Kérjük, hogy a beszereléshez a szakembert csak a termék/ek hiánytalan, sérülésmentes állapotban történő megérkezését követően szervezzék, mivel ellenkező esetben semmiféle kártérítési igényt nem nyújthat be irányunkba!

A Posta a postacsomagok kézbesítését munkanapokon 08.00 és 17.00 óra között kétszer kísérli meg. A kiszállítás és a kézbesítés a címhelyen lévő első zárható kapuig, ajtóig történik.

Az MPL futár a Magyar Posta ÁSZF-je és a megkötött közös szerződés szerint nem köteles a kiszállított küldeményt kapun/épületen belül kikézbesíteni vagy mozgatni.

A Magyar Posta MPL üzletága a webáruházunkban rendelt termékeket az alábbi módon szállítja ki Megrendelő/Címzett részre:

40 kg alatti küldeményeket a Magyar Posta MPL futárszolgálata egy kis szállító autóval (kis zöld autó) és egy futárral/sofőrrel, kézi erővel mozgatva kézbesíti.

40 kg feletti küldeményeket a Magyar Posta MPL emelő hátfalas autóval szállítja ki egy sofőrrel, a küldeményt pedig kézi emelő segítségével mozgatja a sofőr futár a Megrendelő/Címzett kapujáig.

FONTOS! Mindkét esetben az MPL futár nem hagyhatja el a gépjárművét, tehát emeletre, kapun belüli egyéb helyre nem tud kézbesíteni!

Lehetőség van Posta csomagautomatába vagy Posta pontra kérni a szállítást, amennyiben a megrendelni kívánt termék, vagy termékek súlya és terjedelme ezt lehetővé teszi. 
Az átvétellel kapcsolatban itt tájékozódhat: https://www.posta.hu/csomagautomata#csomagatvetel és https://www.posta.hu/postapont.

 

KISZÁLLÍTÁS MENETE MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL

A küldemények kiszállítását az MPL futár (egymást követő munkanapokon) kétszer kísérli meg.

A személyes kézbesítés érdekében a címzett köteles biztosítani a címhely egyszerű beazonosíthatóságát valamint könnyű és biztonságos megközelítését (pl.: lépcsőházi kulcs, kapukód rendelkezésre bocsátása, az állattartás szabályainak betartása).

A címzetten kívüli egyéb jogosult átvevő a polgári jog általános szabályai szerint felel a postai küldemény címzett részére történő átadásáért.

Az első kézbesítés során az MPL futár a címzett vagy annak meghatalmazottjának beazonosítását követően először az utánvét összeg beszedését végzi el, amennyiben a küldemény postai utánvéttel került feladásra. Majd átadja a küldeményt címzett vagy annak meghatalmazottja részére.

FONTOS! 
A megrendelés feladását tartalmazó tájékoztató email levelünkben is felhívjuk kedves megrendelőink figyelmét arra, hogy az utánvét összeg kifizetése, vagy akár az utánvét nélküli küldemény átvétele előtt nagy alapossággal és körültekintéssel ellenőrizze a postai küldemény külső csomagolását, annak épségét.
Ha bármilyen sérülést tapasztal a küldeményen, akkor vagy azonnal megtagadja a küldemény átvételét, vagy helyszíni átvételkor felhívja ügyfélszolgálatunkat a további teendőről, eljárással kapcsolatban.

Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen, akkor a címiraton feltüntetett címzetti magyarországi telefonszámon a Posta – az értesítő hátrahagyását megelőzően –megkísérli egyeztetni a másodszori kézbesítés időpontját.

A telefonszám hiánya, illetve az egyeztetési kísérlet sikertelensége esetén a Posta a csomag küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra, melyen feljegyzi a kézbesítési kísérlet dátumát (hónap, nap, időpont) és azt a telefonszámot, amelyen a másodszori kézbesítés időpontját a címzett egyeztetheti. A címzett által (az értesítő alapján) kezdeményezett egyeztetés elmaradása esetén a csomag küldemény kézbesítésének másodszori kísérletére a következő munkanapon kerül sor.

második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a Posta a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a kézbesítési pontot,illetve rendelkezésre tartási (őrzési) időt, ahol és ameddig a postacsomag küldeményt a jogosult átveheti.

A postacsomag küldemények a kézbesítési ponton a két kézbesítési kísérlet között nem vehetők át, a címzett vagy egyéb jogosult átvevő a postacsomag küldeményt csak a második kézbesítési kísérletet követően veheti át.

 

INFORMÁCIÓ AZ MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL FELADOTT KÜLDEMÉNYEKRŐL

Az MPL futárszolgálattal feladott küldeményekről az alábbi módon tud tájékozódni:

A küldemény feladását követően a Magyar Posta MPL-től kapott E-mailben, melyben megtalálja küldemény feladásának a dátumát, a feladott küldemény(ek) azonosítóját, postai utánvét esetén az utánvét összeget, valamint a postai MPL ügyfélszolgálat telefonos és email-es elérhetőségeit.

A küldemény(ek) nyomon követése az MPL által megküldött e-mailben lévő küldemény azonosítóra klikkelve érhető el.

Az MPL futárszolgálat szállítási feltételeiről további részleteket a Magyar Posta hivatalos weboldalán található Postai Szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei oldalon „Általános Szerződési Feltételek”-ben, illetve az MPL Üzleti Csomag Fuvarozási Szolgáltatás oldalon található „MPL Üzleti csomag fuvarozási szolgáltatás Általános Szerződési Feltételei” –ben tájékozódhat:

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf/postai_aszf

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf/egyeb_aszf_1

 

SPRINTER SZÁLLÍTÁS

Hasznos tanács!
Kérjük, hogy a beszereléshez a szakembert csak a termék/ek hiánytalan, sérülésmentes állapotban történő megérkezését követően szervezzék, mivel ellenkező esetben semmiféle kártérítési igényt nem nyújthat be irányunkba!

 

A Sprinter futárszolgálat a csomagküldemények kézbesítését a felvételt követő munkanapon 9-18 óra között végzi, Magyarország területén, háztól házig szállítással.

KÜLDEMÉNY KISZÁLLÍTÁSA

A csomag feladásakor a Sprinter futárszolgálat a címzettet az általa megrendelésben megadott email címen értesíti, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét.

A kiszállítás napjának reggelén ismét értesítést kap a címzett e-mailben, mely az alábbiakat tartalmazza:

  • a kézbesítés napja
  • fuvarlevélszám/csomagszám
  • utánvét összeg értéke
  • Sprinter elérhetőségei
  • 3 órás időkapu a csomag várható érkezéséről

A csomagküldemények kiszállítását a Sprinter futárszolgálat kétszer kísérli meg. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet sikertelen, a futár értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a Sprinter futárszolgálat az új egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a második kiszállítást. A címzett a személyes kézbesítés érdekében köteles biztosítani a címhely könnyű és biztonságos megközelítését. A gépkocsivezető a kézbesítéskor nem várakoztatható, várakoztatás esetén a kézbesítés megszakítható.

INFORMÁCIÓ A FELADOTT CSOMAGOKRÓL

Megrendelőink a Sprinter futárszolgálattal feladott küldemények szállítási állapotáról az alábbi módokon tájékozódhat:

A küldemény feladásakor a Sprinter futárszolgálat által küldött e-mailben lévő  küldeményazonosítóra hivatkozva a megadott weboldalon.

http://www.sprinter.hu/csomagkereso

Kérdés esetén kérjük keresse ügyfélszolgálatukat a https://www.sprinter.hu/ugyfelszolgalat/ oldalon.

Telefonos elérhetőség: 06 1 881 2615

Email: info@sprinter.hu

KÜLDEMÉNY ÁTVÉTELE

Abban az esetben, ha a címzett külsérelmi nyomot lát a csomagon vagy hiányosnak találja a küldeményt, akkor kérnie kell kárjegyzőkönyv felvételét, és utasítsa el a küldemény átvételét. A káreseményt pedig  jelezze felénk a 06-30-6167405 ügyfélszolgálati telefonszámunkon. Ha címzett a küldeményt látható külsérelmi nyom ellenére átveszi, akkor a címzett nem élhet utólagos kártérítéssel, panasszal sem a feladó, sem a futárszolgálat felé, ebben az esetben a kárfelelősség a címzett átvevőé. Amennyiben külsérelmi nyom nincsen és kibontás után láthatóan sérült a termék vagy a küldemény hiányos, akkor feladó részére kell a címzettnek jelezni az esetet, az átvételt követő 3 munkanapon belül. Ennek a határidőnek az elmulasztása jogvesztő.

A Sprinter futárszolgálat általános szállítási feltételeiről további részleteket a https://www.sprinter.hu weboldalon találhat, illetve tájékozódhat.

 

 

FOXPOST SZÁLLÍTÁS

 

Hasznos tanács!
Kérjük, hogy a beszereléshez a szakembert csak a termék/ek hiánytalan, sérülésmentes állapotban történő megérkezését követően szervezzék, mivel ellenkező esetben semmiféle kártérítési igényt nem nyújthat be irányunkba!

A Foxpost csomagautomatába kért rendeléseket, a szállítást visszaigazoló emailünkben megadott napon adjuk át szállításra a futárcégnek.

Miután a futár átvette a csomagot, a címzett akár 1 munkanapon belül már át is veheti azt a választott célautomatából. A kiszállítási időt elsősorban az automata telítettsége befolyásolja. Az automaták ürítési idejét ITT találja. Ha a csomag megérkezett az átvételi csomagautomatába, Viber üzenetben vagy SMS-ben és e-mailben értesítést kap a címzett. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert  nyitókóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját. A Viber üzenet/SMS tartalmazza a pontos átvételi határidőt (nap, óra, perc), ameddig a csomag átvehető az automatából.

Az utánvét összegét automatáknál bankkártyával, házhoz szállítás esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával tudja fizetni a címzett.

Amenniyben az átvett csomaggal kapcsolatban bámilyen észrevétele van, kérjük jelezze azt nekünk az +36306167405 telefonszámon vagy írásban info@netkazan.hu email címen.

További részletekről itt tájékozódhat: https://foxpost.hu/csomagatvetel

 

EGYEDI KÜLDEMÉNY SZÁLLÍTÁS

Egyedi küldeménynek számítanak azok a termékek, amelyek terjedelmének és magasságának függvényében egyedi szállítást igényelnek. (jellemzően a 180 cm-t meghaladó magasságú/szélességű termékek)

Az egyedi küldemények szállíttatását webáruházunk aTLS Express Kft. (Palletways hálózat) szállítmányozóval végezteti, melyről a feladást visszaigazoló email tájékoztató levelünkben tájékoztatjuk megrendelőinket.

 

 

 

GLS XXL SZÁLLÍTÁS
 

A GLS XXL szállítási mód, egyes maximalizált méretű és tömegű termékek esetében választható, mint extra szállítási mód. Max. 80kg tömegű, és maximum 3 méter körméretű (magasság+hosszúság+szélesség) termékek megrendelése esetén vehető igénybe. Amennyiben a kosároldalon az GLS XXL Fuvarozási szolgáltatás nem választható, abban az esetben a szolgáltatás nem vehető igénybe !


A GLS XXL szállítási szolgáltatás
A Küldemény címe az a cím, amelyet a Feladó megfelelően pontosan és minden adatra kiterjedően feltüntetett a Küldeményen, annak csomagolásán vagy ahhoz tartozó csomagcímkén. Amennyiben a Feladó a címet nem pontosan adja meg (pl. emelet, ajtó hiányzik), úgy felel minden ebből eredő kárért, valamint azért, ha a Szolgáltató a Küldeményt ezen okból kifolyólag kézbesíteni nem tudja.

Ezért kérjük megrendelőinket a GLS XXL szolgáltatás megrendelése esetén a szállítási címet a lehető legpontosabban adják meg megrendelésükben.

A Címzett felelős a címhely biztonságos megközelíthetőségéért, ideértve a címhelyen belül található rendeltetési helyet is, továbbá azért, hogy a Küldemények átvételét a címen a kézbesítés időpontjában biztosítsa. Szolgáltató a Küldemények kézbesítését (ideértve a sikertelen első kézbesítést követő második kézbesítési kísérletet is) munkanapokon 8-17 óra között kísérli meg. Ezen időponttól kizárólag a Szolgáltató kifejezett hozzájárulása esetében lehet eltérni.

A címhely illetve a rendeltetési hely abban az esetben közelíthető meg biztonságosan, ha

• a címhely közúton tehergépjárművel megközelíthető;

• a tehergépjármű parkolása a címhelytől számított maximum 50 méteren belül a Küldemény ki- és felpakolásáig tartó időtartamban folyamatosan biztosított;

• a Küldemények mozgatása két ember által biztonságosan kivitelezhető a helyszínen (ideértve a rendeltetési helyet is);

• a futárok élete, testi épsége, egészsége nem veszélyeztetett.

Amennyiben a Címzett a fenti kötelezettségének nem tesz eleget, továbbá amennyiben a személyes kézbesítés veszélyeztetné a kézbesítést végző testi épségét, valamint a vagyonbiztonságot, úgy a Szolgáltató a Küldeményt a címhely előtt vagy amennyiben a rendeltetési hely nem felel meg a fenti kritériumoknak, úgy a címhelyen bárhol elhelyezheti a Címzett jelenlétében vagy visszaszállítja a Depóba, ez utóbbiról a Címzettet tájékoztatja. A gépkocsivezető a kézbesítéskor 10 perc időtartamot meghaladóan nem várakoztatható, várakoztatás esetén a kézbesítés megszakítható.

 

A kézbesítés menete
A Küldemények kézbesítésének napján a futár megkísérli a Címzett felhívását (telefonos előértesítés), és egyezteti a Küldemény aznapi kiszállítását. Amennyiben a Címzett számára az adott napon történő kiszállítás nem felel meg, úgy a futár aznap a Küldeményt nem szállítja ki a Címzett részére. Amennyiben a futár a Címzettet nem tudja elérni, úgy a Szolgáltató a Küldeményt aznap megkísérli kiszállítani.

A Küldeményeket a Szolgáltató a Címzett által a címen megjelölt rendeltetési helyig (azaz nemcsak az ajtóig) szállítja.

Szolgáltató jogosult megtagadni a Küldemény rendeltetési helyre történő szállítását, amennyiben a címen a Küldemény biztonságosan nem szállítható (pl. mert méretei miatt nem fér el), továbbá amennyiben a rendeltetési hely nem felel meg a címhelyre vonatkozó fenti követelményeknek.

Az átvételkor a Címzettnek joga van a Küldeményt felbontani és a sérülésmentességet ellenőrizni. Az esetleges sérülésről a Felek jegyzőkönyvet vesznek fel, illetve szükség esetében a futár a sérülésről fényképeket készít.

Amennyiben a Küldeményen nincs sérülés, úgy a Címzett azt átveszi, oly módon, hogy a szkennerben a kézbesítési igazolást aláírásával látja el. Az aláírást rögzítő technikai eszközzel felvett aláírás képét is tartalmazó elektronikus dokumentum (POD) az ellenkező bizonyításáig teljes bizonyítékul szolgál arra, hogy a Küldeményt a jogosult átvevő sérülésmentesen átvette.

Amennyiben a Címzett a Küldeményt sérülésmentesen az előbb írtak szerint átvette, úgy utóbb nem hivatkozhat arra, hogy a Küldemény sérült volt. Mindemellett arra tekintettel, hogy a Szolgáltató lehetőséget biztosít arra, hogy a Küldemény tartalmát, így az Áru átvételét/sérülésmentességét ellenőrizze, így a Címzett terhére esik annak ténye, hogy ezt az átvételkor nem ellenőrizte, így a Küldemény/Áru károsodása, sérülése, elvesztése csak az átvételt követően vált számára ismertté.

Az írni nem tudó, vagy az írásban akadályozott személy részére Szolgáltató nagykorú tanú jelenlétében kézbesít. A tanú a kézbesítési okiraton saját nevét írja alá.

 

Küldemény kézbesíthetetlensége esetében irányadó eljárás
Szolgáltatón kívül álló okból kézbesíthetetlen a Küldemény a Címzett részére, ha

a) a Küldemény címzése vagy címe nem megfelelő, vagy a cím nem létező, továbbá, ha a címhely azonosításra nem alkalmas, vagy az nem egyértelmű,

b) a Címzett a címen nem ismert

c) a Címzett vagy egyéb jogosult átvevő nem tartózkodott a címen a kézbesítés napján,

d) a Címzett az átvételt megtagadta,

e) a Címzett a címről elköltözött,

f) természetes személy Címzett elhunyt vagy szervezet esetében megszűnt.

Amennyiben a Szolgáltató a Küldeményt azért nem tudta kézbesíteni, mert a Címzett vagy az egyéb jogosult átvevő nem tartózkodott a kézbesítés napján a címen, úgy külön díj felszámítása nélkül még egy alkalommal Szolgáltató megkísérli a Küldemény kiszállítását. A kiszállítás új időpontját a Szolgáltató a Címzettel – ennek hiányában -a Feladóval egyezteti.

Amennyiben a fenti intézkedések ellenére a Küldeményt a Szolgáltató rajtakívülálló okból nem tudta kézbesíteni, vagy amennyiben a Címzett az átvételt megtagadta, úgy a Szolgáltató a Küldeményt a Depóba vagy a GLS XXL HUB-ba szállítja, és a Feladót ennek tényéről értesíti. A Küldemény elszállításáról a Feladó köteles gondoskodni. A Feladó viseli a sikertelen kézbesítés miatt a Küldemény visszaszállításával illetve tárolásával kapcsolatos költségeket, melynek összege a Felek eltérő megállapodásának hiányában a GLS XXL Service díjával egyezik meg, melyet a Szolgáltató jogosult a Feladóval szemben érvényesíteni.

 

Átvételre jogosult személyek
A Küldeményt a Címzett vagy amennyiben azt az adott többletszolgáltatás vagy a Megbízó (Feladó) és a Szolgáltató közötti szerződés nem zárja ki, úgy a Címzett helyett és nevében az egyéb jogosult átvevő részére kell kézbesíteni. Az egyéb jogosult átvevő által tett jognyilatkozatok (ideértve különösen a POD aláírását) joghatása megegyezik a Címzett által tett jognyilatkozattal.

Egyéb jogosult átvevőnek minősülnek az alábbi személyek:

• az alkalmi átvevő, valamint

• a meghatalmazott.

 

Alkalmi átvevő
Alkalmi átvevőnek minősül a Küldemény címzésében szereplő címen tartózkodó 14. életévet betöltött személy, akiről a körülmények szerint feltételezhető, hogy jogosult a Küldemény átvételére.

Amenniyben az átvett csomaggal kapcsolatban bámilyen észrevétele van, kérjük jelezze azt nekünk az +36306167405 mobilszámon vagy a +3642596240 központi telefonszámunkon, illetve írásban info@netkazan.hu email címen.

A GLS XXL futárszolgálat szállítási feltételeiről további részleteket a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. weboldalán található „Általános Szerződési Feltételek”-ben tájékozódhat: https://gls-group.com/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek

 

 

 

GLS SZÁLLÍTÁS

 

A GLS futárszolgálat a csomagküldemények kézbesítését a felvételt követő munkanapon 8-17 óra között végzi, Magyarország területén, háztól házig szállítással.
KÜLDEMÉNY KISZÁLLÍTÁSA
Hasznos tanács!
Kérjük, hogy a beszereléshez a szakembert csak a termék/ek hiánytalan, sérülésmentes állapotban történő megérkezését követően szervezzék, mivel ellenkező esetben semmiféle kártérítési igényt nem nyújthat be irányunkba!

A csomagküldemények kiszállítását a GLS futárszolgálat háromszor kísérli meg.

A csomag feladásakor a GLS futárszolgálat a címzettet az általa megrendelésben megadott email címen értesíti, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét.
A kiszállítás napjának reggelén ismét értesítést kap a címzett e-mailben és SMS-ben, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.

Az első sikertelen kézbesítési kísérletet követően a címzett az általa megadott e-mail címre értesítést kap a GLS futárszolgálattól, melyben címzett a tárolási határidők figyelembe vételével, rendelkezhet egy új időpontban történő kiszállításról, egy általa megadott új címen történő kézbesítésről, a csomag egy választott CsomagPontba történő kiszállításáról, illetve megtagadhatja a csomag átvételét.

Rendelkezés hiányában a csomag a feladást követő első, negyedik és hatodik munkanapon kerül automatikusan kiszállításra.

A címzett a személyes kézbesítés érdekében köteles biztosítani a címhely könnyű és biztonságos megközelítését. A gépkocsivezető a kézbesítéskor nem várakoztatható, várakoztatás esetén a kézbesítés megszakítható.

INFORMÁCIÓ A FELADOTT CSOMAGOKRÓL

Megrendelőink a GLS futárszolgálattal feladott küldemények szállítási állapotáról az alábbi módokon tájékozódhat:

  • A küldemény feladásakor a GLS futárszolgálat által küldött e-mailben lévő  küldeményazonosítóra hivatkozva a megadott weboldalon változtathat a csomag kiszállítási helyén, vagy időpontján.
  • Küldemény nyomkövetés: az e-mailben megküldött küldeményazonosítóra hivatkozva a https://gls-group.eu/HU/hu/home  weboldalon található Track&Trace információs ablakban.
  • Gyorsan és egyszerűen kérhet telefonon információt a címzettek részére fenntartott vevőszolgálat elérhetőségén: (+36 29) 88 67 00 Mobil: +36 20 890-0660

 

FONTOS!       KÉRJÜK FIGYELMESEN OLVASSA ÉS EZEK SZERINT VEGYE ÁT A KÜLDEMÉNYT!

KÜLDEMÉNY ÁTVÉTELE

A kézbesítés csak az utánvét kifizetése (ha van), és az átvételi igazolás (kézi vonakód-leolvasóban elektronikus úton is) aláírása után történik meg, a címzett azt megelőzően nem ellenőrizheti a csomag tartalmát. Címzett megrendelőnek lehetősége van a küldemény átvételkor bankkártyás fizetésre is.

A kézbesítést a címzett aláírásával elektronikus úton hitelesíti, vagy annak hiányában a GLS Hungary és partnerei által kiállított nyomtatványon kerül sor a kézbesítés igazoltatására. A gépkocsivezető az aláírás mellett kéri az átvevő nevének megadását, amit a kézi szkennerben tárolt adatok mellé berögzíti, így az átvevő neve a telefonos vagy elektronikus csomaginformációról előkereshető.

Abban az esetben,ha a címzett külsérelmi nyomot lát a csomagon vagy hiányosnak találja a küldeményt, akkor kérnie kell kárjegyzőkönyv felvételét, és utasítsa el a küldemény átvételét. A káreseményt pedig  jelezze felénk a 06-30-6167405 ügyfélszolgálati telefonszámunkon.

Ha címzett a küldeményt látható külsérelmi nyom ellenére átveszi, akkor a címzett nem élhet utólagos kártérítéssel, panasszal sem a feladó, sem a futárszolgálat felé, ebben az esetben a kárfelelősség a címzett átvevőé.

Amennyiben külsérelmi nyom nincsen és kibontás után láthatóan sérült a termék vagy a küldemény hiányos, akkor feladó részére kell a címzettnek jelezni az esetet átvételt követő 3 munkanapon belül. Ennek a határidőnek az elmulasztása jogvesztő.

Amennyiben a 3. kiszállítás is sikertelen – a Vevőnek felróható okból – és a küldemény visszakerül az eladó raktárában, akkor az Eladó törli a megrendelését.

Amennyiben a későbbiekben mégis szeretné a törölt rendelésben foglaltak kiszállítását, akkor azokat újra meg kell rendelnie a Webáruházban, ebben az esetben a kifizetett vételárat az Eladó az új megrendelésbe beszámítja, a szállítás díját azonban ismét felszámítja. Amennyiben panaszával kapcsolatban problémája merül fel, panaszával közvetlenül az GLS-hez fordulhat.

A GLS futárszolgálat szállítási feltételeiről további részleteket a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. weboldalán található „Általános Szerződési Feltételek”-ben tájékozódhat: https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek

 

 

 

TLS Express Kft. SZÁLLÍTÁS

 

A TLS Express Kft. a küldemény kiszállítását normál munkaidőben 7:00-17:00 óra között végzi. Ezen időintervallumon belül a kiszállítós jármű bármikor megérkezhet a címre és leteheti az árut.
A kiszállítás napján, legkésőbb a kiszállítás várható időpontjától számított 1 órával előbb, a kiszállítást végző futár felveszi a kapcsolatot a címzettel, a megrendeléskor leadott telefonszámon.

A küldeményt a TLS Express Kft. szállítmányozó cég jellemzően egy 12 tonnás emelő hátfalas autóval szállítja ki a fent megadott időszakban kaputól - kapuig szolgáltatással a megrendelő által megadott szállítási címre.

Felhívjuk vevőink figyelmét, hogy ha a kért szállítási címre, utcába súlykorlátozás, behajtási korlátozás van, vagy esetlegesen a cím nehezen megközelíthető (pl. földút, keskeny egysávos út, stb.), akkor mindenféleképpen jelezze ezt felénk, még a felvétel előtt! Amennyiben nem érkezik ezzel kapcsolatos vevői tájékoztatás, információ, akkor a megrendelt küldemény kiszállítása körülményesebb lehet, ami több napot is igénybe vehet, vagy esetlegesen meghiusulhat.

 

TLS Express KÜLDEMÉNY ÁTVÉTELE

Szállítmányozó a megrendelés visszaigazolásában szereplő felvételi napon veszi fel a küldeményt.

Szállítási cím vagy felvételi nap módosítására csak a visszaigazoló emailben megadott felvételi nap 12 óráig van lehetőség! Azt követően, hogy a szállítmányozó átvette tőlünk a küldeményt, már nincs lehetőség szállítási cím vagy szállítási nap módosításra.

A küldemény felvételének napján a TLS Express Kft. megadja feladó részére a küldemény szállítási azonosítóját, mely segítségével a küldemény nyomon követhető és információt kérhet a szállítás állapotáról ügyfélszolgálatunkon munkanapokon 8-16 óra között az alábbi elérhetőségeken:

Telefonos elérhetőség: +36306167405, +3642596240

E-mail elérhetőség: info@netkazan.hu

FONTOS!
Kérjük, hogy a termék átvételekor, még a futár jelenlétében körültekintően, és megfelelő alapossággal ellenőrizze a futártól kapott küldeményt (pl. külső csomagolás sértetlensége, látható-e rajta esetleg bármilyen külsérelmi nyom, stb.).
Küldemény átvételekor a küldemény ellenőrzését követően címzett a fuvarlevélen aláírásával igazolja (dátummal ellátva) a sikeres átvételt.

 

SÉRÜLÉS, HIÁNYOSSÁG BEJELENTÉSE TLS Express KÜLDEMÉNY ESETÉN

Sérülés, hiányosság esetén a címzett a küldemény átvételét követő 24 órán belül tudja jelezni részünkre az alábbi elérhetőségen.

A sérülésről, hiányosságról nagyon fontos helyszínen átvételkor fotó(k) készítése, melyet kérünk megküldeni részünkre a 24 órán belül a lent megadott email címünkre!

Ha már átvételkor, helyszínen észleli címzett a sérülést, vagy hiányosságot, akkor azt címzettnek kell feltütetnie, ráírnia a sofőrtől kapott fuvarlevélre dátummal és aláírással. Ezen dokumentumról érdemes címzettnek egy fotót készíteni a további ügyintézéshez.

Amennyiben vevő ezen időn belül nem jelzi a káreseményt, akkor ezt követően már sem a szállítmányozó, sem feladó nem tudja elfogadni, mivel ezt követően már nem egyértelműen igazolható a sérülés keletkezésének helye, módja és ideje.

 

 

KÁRESEMÉNY BEJELENTÉSE: 06-30-616-7405 telefonszámon vagy írásban info@netkazan.hu email címen.

 

 

RENDELKEZÉSEK

 

A webáruházban rendelt termékek kiszállítási sikertelensége – legyen az bármelyik szállítmányozó- , és ezáltal a megrendelés nem teljesítése nem róható fel a feladó részére abban az esetben, ha

  • a megrendelő által megadott szállítási cím nem megközelíthető a futárszolgálat által használt gépjárművek bármelyikével,
  • a megrendelő rossz szállítási címet, telefonos elérhetőséget adott meg feladó részre,
  • a megrendelő egyéb saját hibája, problémája okán nem veszi át a küldeményt.

 

SZÁLLÍTÁSI SÉRÜLÉSEK

 

Minden szállítmányozónál egyedileg kerül a szállítási sérülés vagy hiányosság elbírálásra! A határidők betartása kiemelten fontos, így minden fent megadott szállítmányozónál téjékoztatásra kerültek ezen feltételek. Kérjük figyelmesen olvassa el az Ön küldeményére vonatkozó előírásokat!

A Hüperion Kft. minden esetben meggyőződik arról, hogy a feladott áru sértetlen és a csomagolás megfelelő, melyről fényképfelvételt is készíthet. Amennyiben a küldemény törékeny, sérülékeny, illetve a tartalom jellege a különleges adatkezelést indokolja, abban az esetben az Eladó a küldemény feladásakor egyértelműen rögzíti és feltünteti a címiraton a „sérülékeny, törékeny” feliratot, biztosítva ezáltal a tőle elvárható kellő körültekintést a szállításból adódó esetleges sérülések elkerülése érdekében.

Felhívjuk minden Vásárlónk figyelmét arra, hogy amennyiben a küldemény átvételekor akár mennyiségi, akár minőségi hiányosságot vél felfedezni, vagy állapít meg, jogosult a futár jelenlétében kármegállapítási jegyzőkönyvet felvenni, illetve kérje is a jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben ilyen kármegállapítási jegyzőkönyvet nem vesznek fel, az jogvesztéssel jár.

Ha a részleges elveszés vagy a megsérülés a kézbesítéskor azonnal nem ismerhető fel, azt a kézbesítéstől számított három munkanapos jogvesztő határidőn belül tudja Ön, mint Vevő az adott futárszolgálathoz vagy Cégünkhöz írásban bejelenteni.

Minderre tekintettel felhívjuk minden Vásárlónk figyelmét, hogy az áru átvételét követő 3 munkanapon belül minden esetben vizsgálja már az árut, hogy az a szállításkor nem sérült-e/ nem hiányos e, mivel a szállításból eredő kár érvényesítésére kizárólag ezen 3 munkanapon belül van lehetőség. A kárigény elbírálásához a teljes küldeményt – a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt – kell a szállítmányozó rendelkezésére bocsátani, így azt közvetlenül a Vevő tudja eljuttatni a szállítmányozóhoz. A kármegállapítási jegyzőkönyv mintáját az Általános Szerződési feltételek végén található linkre kattintva töltheti le.

Az áruban a szállításból eredően bekövetkezett károkért a Hüperion Kft. felelősséget nem vállal.

 

Töltse ki regisztrációs űrlapunkat! Munkatársunk adategyeztetés céljából felkeresi Önt, megbeszélik az esetleges kérdéseket, ezután aktiváljuk partner fiókját, így hozzáférhet viszonteladói árainkhoz!
Kérjük, adja meg a regisztrációjánál használt e-mail címét, melyre küldünk egy levelet. A levélben található linkre kattintva beállíthatja új jelszavát.